عاشقتر از ما عاشقتر از ما .

عاشقتر از ما

بررسي كامل قيمت ايمپلنت دندان و عوامل موثر بر هزينه كاشت دندان

كاشت ايمپلنت دندان

ifhl_q4.jpg

بررسي كامل قيمت ايمپلنت دندان و عوامل موثر بر هزينه كاشت دندان

امروزه بسياري از افراد براي ترميم دندان از دست رفته خود يا تعدادي از دندان هاي از دست رفته خود روش كاشت ايمپلنت دندان را انتخاب مي كنند. اين روش ترميمي نسبت به ساير روش ها از هزينه بالاتري برخوردار است و قيمت ايمپلنت از ديگر مواد و متريال مصرفي در روش هاي ديگر بالاتر است.

البته براي انجام ايمپلنت دندان ممكن است فرد بيمار شرايط استاندارد بدن را نداشته باشد و پزشك متخصص مجبور باشد جراحي هاي كوچك اما متعددي را انجام دهد و سپس كاشت ايمپلنت انجام شود. براي مثال ممكن است ميزان تراكم استخوان فك فرد كم باشد و حجم كافي را نداشته باشد و پزشك مجبور شود عمل پيوند استخوان انجام دهد.

يا اگر دندان از دست رفته بيمار در فك بالا باشد ممكن است مجبور به عمل جراحي سينوس ليفت باشد ضمن آن كه دندان خراب شده يا شكسته را پزشك ابتدا بايد كشيده و سپس بررسي هاي لازم را بدست آورد. همه اين كارها براي پزشك و بيمار هزينه بردار است و شايد به همين علت قيمت ايمپلنت از  ساير روش هاي ترميم بالاتر است.

براي دريافت به روز ترين قيمت هاي ايمپلنت در سال 99 و انواع برند ها به لينك زير مراجعه كنيد

قيمت ايمپلنت دندان

شايد براي شما اين سوال پيش آيد هزينه عمل جراحي سينوس ليفت و پيوند استخوان چقدر است؟ همانطور كه مي دانيد هزينه بسياري از مواد و متريال عرصه دندانپزشكي به قيمت ارز بين المللي محاسبه مي شود و ضمن آنكه موقعيت مكاني مركز ايمپلنت يا مركز دندانپزشكي تاثير بسيار زيادي در قيمت دارد هزينه اين عمل ‍هاي جراحي در هر مركز متفاوت است. علاوه بر موقعيت مكاني مركز و قيمت مواد مصرفي دستمزد هر پزشك متخصص قيمت ثابتي ندارد و مي تواند متغير باشد

به همين دليل براي استعلام قيمت بهتر است ابتدا مركز ايمپلنت خود را انتخاب كنيد با پزشك خود مشورت كنيد و مدارك معتبر مواردي كه بايد بررسي شود را به پزشك تحويل دهيد سپس قيمت نهايي را براي شما برآورد كرده و اعلام مي كنند.

برندهاي متفاتي وجود دارد كه توسط شركت هاي مختلف توليد ميشود. در ادامه نام برخي از برندها را ليست مي كنيم:

  • برند اشترومن
  • برند اس آي سي
  • برند اس پي اي
  • برند آستراتك 
  • برند آنكيلوز
  • برند نوبيل بيو كار
  • برند مگاژن

افرادي هستند كه بيشتر از يك دندان خود را از دست داده اند. اين افراد بهتر است كاشت گسترده ايمپلنت انجام دهند. كاشت گسترده ايمپلنت به اصطلاح فول ماوس يا ايمپلنت كامل شناخته ميشود. براي افرادي مي خواهند مجموعه اي از دندان خود را ايمپلنت كنندبايد تركيبي از ايمپلنت ها و پروتز دندان استفاده شود

افرادي هستند كه بيشتر از يك دندان خود را از دست داده اند. اين افراد بهتر است كاشت گسترده ايمپلنت انجام دهند. كاشت گسترده ايمپلنت به اصطلاح فول ماوس يا ايمپلنت كامل شناخته ميشود.

مطالبي كه در اين مقاله مطالعه خواهيد كرد طبق سر فصل هاي زير به شما ارائه مي گردد:

  • عواملي كه در قيمت ايمپلنت تاثير زيادي دارند.
  • هر آنچه درباره مراقبت ايمپلنت بايد بدانيد

عواملي كه در قيمت ايمپلنت تاثير زيادي دارند.

 

به نقل از نمناك، همانطور كه بالاتر بيان كرديم ميزان هزينه پرداختي براي هر بيمار با توجه به شرايط بدن او متفاوت است. هر فرد بايد پيش از انجام ايملپنت به متخصص ايمپلنت در  مركز ايمپلنت مورد نظر مراجعه كرده و شرايط بدني خود را چك كند تا هزينه مورد نظر توسط پزشك برآورد شود. البته كه عوامل بسيار زيادي وجود دارد كه در هزينه ايمپلنت تاثير گذار است.   يكسري از عوامل از اهميت بالاتري براي قيمت ايمپلنت برخوردار هستند كه در ادامه ليستي از آن ها ارائه مي دهيم:

  • پيوندها و جراحي هايي كه ممكن است براي لثه بيمار شما بايد انجام شود.
  • پيوند و جراحي هايي كه احتمال دارد براي استخوان فك بيمار لازم باشد.
  • ميزان دستمزدي كه متخصص ايمپلنت براي معالجه و درمان شما دريافت مي كند كه اين مبلغ تاثير مستقيمي با ميزان مهارت و دانش دندانپزشك دارد.
  • تعداد دندان يا دندان هايي كه مي خواهيد ايمپلنت كنيد در تعيين قيمت بسيار تاثير گذار است.
  • برند و شركت سازنده ايمپلنت دنداني كه با توجه به شرايط بدن شما و ميزان كيفيت مورد نيازپزشك تعيين و پيشنهاد مي كند.
  • پيش از انجام جراحي، حين انجام جراحي  و پس از انجام جراحي بايد يكسري عكسبرداري از استخوان فك و دندانهاي مجاور انجام شود كه خود هزينه بر است.
  • پس ازكاشت ايمپلنت و پيش از كاشت ايمپلنت نياز است با تجويز پزشك برخي داروها را استفاده كنيد كه تهيه آن هزينه بردار است.
  • ميزان هزينه اي كه بايد جهت استفاده از تجهيزات مركز ايمپلنت توسط متخصص ايمپلنت و بيمار پرداخت شود.نوع ايمپلنتي كه متخصص ايمپلنت براي بيمار استفاده مي كند.
  • تا هنگامي كه ايمپلنت شما جوش بخورد نياز است به متخصص ايمپلنت مراجعه كنيد و بررسي هاي لازم را ماهانه انجام دهند و اين معاينات و نگهداري پس از انجام ايمپلنت خود مستلزم صرف هزينه است.

دقت داشته باشيد نشانه اصلي ميتواند ثابت كند كه كاشت  ايمپلنت شما با موفقيت انجام شده است و شما توانستيد به بهترين نحو ممكن از ايمپلنت هاي خود مراقبت كنيد  اين است كه لثه هاي شما  با رنگ قرمز و صورتي طبيعي نشان داده شود. اين حالت ثابت ميكند در لثه و يا استخوان فك شما هيچگونه عفونتي وجود نداشته و كاشت ايمپلنت و نگهداري از آن موفقت آميز بوده است.

هر آنچه درباره مراقبت ايمپلنت بايد بدانيد

همانطور كه مي دانيد طول عمر ايمپلنت بسيار بالا است پس نگهداري از آن هم مستلزم يك نگهداري بسيار قوي است. همانطور كه از دندان طبيعي خود مراقبت مي كنيد بهتر است از ايمپلنت كمي بيشتر مراقبت كنيد زيرا آسيب به ايمپلنت باعث ايجاد زيان هايي مي شود كه تقريبا پهزينه بسيار زيادي براي شما به همراه خواهد داشت. منظور  از نگهداري ايمپلنت بيشتر رعايت بهداشت دهان و دندان است تا از بروز عفونت در لثه و بيماري هاي مانند آن جلوگيري شود.

در دهان انسان بيش از 100 مدل باكتري و ويروس وجود دارد كه اگر دهان و دندان خود را با دهان شويه، نخ دندان يا مسواك تميز و پاك نگه نداريد ممكن است پلاك دور ناحيه ايمپلنت شما ايجاد شود و ضرر زيادي به دندان شما برسانند.

اين نكته صحيح است كه ايمپلنت دنداني سوراخ نمي شود و حفره اي نيز در آن ايجاد نمي شود اما متاسفانه ايمپلنت دنداني در مقابل لكه مقاومت كمتري دارد و مانند دندان طبيعي شما ممكن است دچار ساييدگي و فرسايش بشود و زيبايي كه روزهاي اول كاشت ايمپلنت شاهد آن بوده ايد از بين برود.. به همين دليل است كه تاكيد مي شود سلامت دهان و لثه قبل از انجام جراحي، حين انجام كاشت و بعد از كاشت ايمپلنت بسيار حائز اهميت است.

در ادامه برخي از مراقبت هاي ايمپلنت را نام ميبريم كه ضروري است پس از كاشت ايمپلنت دنداني و پايان جراحي به طور مرتب رعايت شود:

  • دهان و دندان خود را حداقل روزي 3 مرتبه مسواك كنيد.

بهتر است جهت ماندگاري و افزايش طول عمر ايمپلنت دندان حداقل روزي 3 بار دندان خود را به صورت اصولي و استاندارد مسواك كنيد زيرا مسواك زدن دندان باعث جلوگيري از رشد باكتري و ايجاد پلاك در ناحيه ايمپلنت مي شود.

پس از آن كه هر وعده غذ ايي را ميل كرديد بلافاصله از مسواك براي تميز كردن دندان و ايمپلنت خود استفاده كنيد مخصوصا اگر غذايي كه ميل كرديد شيرين، اسيدي يا گازدار بود پس از آن حداقل يكبار دهان خود را آب شست و شو بدهيد كه البته بهتر است مسواك كنيد. اگر زمان زيادي براي مسواك زدن نداريد با تهيه مسواك برقي در كمترين زمان ممكن روي دندان ايمپلنت شده خود را تميز كنيد.

مواردي كه مي تواند شما را در تميز كردن دندان ايمپلنت كمك كند عبارت است از :

  • دهانشويه هايي كه خاصيت  آنتي باكتريال دارند.
  • استفاده از نخ دندان پس از صرف مواد غذايي
  • برخي قرص هايي  كه 0اصيت از بين بردن تجمع پلاك ها اطراف دندان را دارند
  • استفاده از مسواك هاي بين دنداني مخصوص افرادي كه ايمپلنت كرده اند.
  • استفاده از مسواك هايي با خاصيت نرم و كوچك كه هم ميتوان برقي يا دستي آن را تهيه نمود.
  • خميردندان هايي كه خاصيت  از بين برنده تارتار و پلاك جمع شده اطراف دندان را دارند.

در دهان انسان بيش از 100 مدل باكتري و ويروس وجود دارد كه اگر دهان و دندان خود را با دهان شويه، نخ دندان يا مسواك تميز و پاك نگه نداريد ممكن است پلاك دور ناحيه ايمپلنت دندان شما ايجاد شود و ضرر زيادي به دندان


برچسب: بررسي كامل قيمت ايمپلنت دندان و عوامل موثر بر هزينه كاشت دندان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۲:۰۸ توسط:sam موضوع:

سرويس كولر گازي و نصب كولر گازي

سرويس كولر گازي و نصب كولر گازي

 

با شروع فصل گرما توجه افراد به سرويس كولر گازي و نصب كولر گازي بهره‌مندي از جريان باد خنك منزل و محيط كار متمركز مي‌شود. سرويس كولر گازي از سري اقداماتي است كه در نگهداري اين وسيله پركاربرد با طول عمر طولاني نقش بسزايي دارد. علاوه بر اين مساله پايين بودن هزينه سرويس كولر گازي به نسبت خريد آن هر گونه اقدامات وابسته به سرويس كولر گازي را اهميت بخشيده است.

 سرويس كولر گازي توسط افراد متخصص در زمينه نصب، تعمير و سرويس انواع كولر گازي در محل صورت مي‌گيرد. تجربه و مهارت افراد در سرويس كولر گازي منجر به بهبود عملكرد كولر گازي و كاهش مصرف انرژي در فصول گرم سال مي‌شود.

بازار آنلاين "خدمت از ما" امروزه بعنوان يكي از قوي ترين پلتفرم‌هاي خدمات آنلاين در زمينه‌هاي مختلف شرايط را براي يافتن افراد متخصص در زمينه نصب و سرويس كولر گازي در اقصي نقاط كشور سهولت بخشيده است. با يك سفارش آنلاين در "خدمت از ما" و مشاهده نظرات مشتريان قبلي بهترين سرويسكاران و نصابان كولر گازي را انتخاب كنيد.

 

اهميت تعمير كولر گازي به موقع و بدون معطلي

سرويس كولر گازي بصورت دوره‌اي و قبل از استفاده وضعيت سلامت قطعات سيستم داخلي كولر را مشخص مي‌كند. امكان تشخيص اينكه كدام قطعات كولر فرسوده شده و نياز به تعمير يا تعويض دارند را ساده تر مي‌كند.اين امر به نشاندهنده‌ي اين است كه تعمير كولر گازي هم راستا با سرويس كولر گازي از اقدامات مهم در نگهداري كولر مي‌باشد.

تعمير كولر گازي تحت تاثير مشاهده ايراداتي مثل خنك نكردن كولر گازي، روشن نشدن كولر گازي، از كار افتادن كمپرسور و روشن نشدن آن، خاموش شدن ناگهاني كولر، داغ كردن كمپرسور و توقف آن، كار نكردن فن كولر، آبريزش و چكه كردن پنل داخلي و مواردي از اين قبيل صورت مي‌گيرد.

 

56z9_a4.jpg

 

تعمير به موقع كولر گازي توسط تعميركاران متخصص تا حد زيادي بر روي عملكرد قطعات مختلف خصوصا موتور كولر تاثير مثبت دارد. تعميركاران و متخصص مجرب فعال در "خدمت از ما" به راحتي قادر به دريافت سفارش شما بر روي اپليكيشن و تعمير كولر گازي مدنظرتان را دارند.

 

سرويس كولر گازي و بهينه سازي مصرف انرژي

سرويس كولر گازي قبل از استفاده مانند تزريق انرژي به سيستم كولر گازي براي شروع كار مي‌باشد. سرويسكاران با مشاهده سيستم داخلي كولر گازي و بررسي وضعيت قطعات تاثيرگذار بر عملكرد آن، كولر گازي را براي استفاده طولاني مدت آماده مي‌كنند. سرويس كولر گازي بصورت دوره‌اي تا حد زيادي در مصرف بهينه انرژي تاثير مثبت دارد.

در اين ميان به تشخيص درست سرويسكاران كولر گازي قطعات معيوب تعمير و تجهيزات فرسوده تعويض مي‌شوند. كيفيت سرويس كولر گازي تا بخش زيادي به انتخاب افراد متخصص و كاربلد در اين امر بستگي دارد. جريان مناسب باد خنك در فضاي منزل، كاهش مصرف انرژي و بالا رفتن طول عمر استفاده از انواع كولر گازي از مهمترين نتايج سرويس به موقع اين وسيله است.

 

 

دسترسي به سرويس كاران سيار و حاضر در محل با اطمينان از تخصص و توانايي آن با يك ثبت سفارش در سايت و اپليكيشن "خدمت از ما" به راحتي حاصل مي‌شود. دريافت خدمات از بازار آنلاين "خدمت از ما" با مشاهده سوابق كاري افراد يك گزينه كاربردي براي افرادي است كه تخصص كافي و دسترسي لازم را به سرويس كاران كولر گازي ندارند.

 

هزينه سرويس كولر گازي چقدر است؟

هزينه سرويس كولر گازي وابسته به تعرفه تعيين شده براي انجام اين كار و نوع اقداماتي كه براي سرويس كولر گازي انجام مي‌شود بستگي دارد. گاها كار سرويس كولر گازي با يك تعويض يا  شارژ گاز كولر گازي رفع مي‌شود در اين حالت هزينه سرويس كولر گازي به نسبت اقدامات تخصصي تر كمتر خواهد بود.

هزينه "سرويس كولر گازي" براي اقداماتي مثل شستشوي پنل داخلي و خارجي، شستشوي فيلترها، شارژ گاز كولر گازي، تست آمپر كولر گازي، سرويس ساليانه اسپيلت و كولر گازي، شارژ گاز R?? كولر گازي معمولي، شارژ گاز R??? كولر گازي اينورتر، نشت‌يابي و شارژ گاز، تعويض كمپرسور كولر گازي اينورتر و معمولي متفاوت خواهد بود.

 

 

اگر كسب اطلاعات در خصوص هزينه "سرويس كولر گازي" برايتان اهميت دارد، به راحتي با ثبت سفارش رايگان و آنلاين در اپليكيشن و سايت "خدمت از ما" از سرويس كاران كولر گازي استعلام قيمت بگيريد. با شرح وضعيت و مدل كولر گازي سرويسكاران يك قيمت تخميني را با شما در ميان مي‌گذارند.

 

هزينه نصب كولر گازي بر چه اساسي تعيين مي‌شود؟

نصب كولر گازي در انواع و طرح‌هاي مختلف از سري اقداماتي است كه در آغار تابستان و منازل نوساز توسط متخصصين اين حوزه صورت مي‌گيرد. هزينه "نصب كولر گازي" وابسته به مدل كولر، محل نصب، نصب تجهيزات جانبي، متراژ و نوع لوله مورد استفاده براي لوله‌كشي لازم براي نصب كولر گازي و ... تعيين مي‌شود.

با ثبت درخواست نصب كولر گازي در اپليكيشن و "سايت خدمت از ما" با گذشت كمترين زمان ممكن مي‌توانيد از بهترين نصابان كولر گازي استعلام قيمت رايگان بگيريد. در اين شرايط كارشناسان نصب با در نظر گرفتن سبك كولر گازي، محل نصب و مدل آن و با توجه به تعرفه نصب كولر گازي قيمت را با شما در ميان مي‌گذراند.

 

وانت بار براي حمل كولر گازي تا محل مشخص

وانت بار از جمله وسايل نقيله نسبتا سبكي است كه براي حمل و نقل لوازم در مسافت‌هاي كوتاه كاربرد دارد. براي حمل كولر گازي با وانت بار بايد بسته بندي و نحوه قرارگيري اين وسيله در وانت بار استاندار باشد. هر گونه اشتباه در نحوه قرارگيري كولر گازي آسيب‌هاي جدي براي اين وسيله را به دنبال دارد.

با درخواست تعميركاران و سرويسكاران كولر گازي بصورت حاضر در محل هم هزينه رفت و آمد وسيله با وانت بار را كاهش داده و هم از هر گونه آسيب به كولر گازي در هنگام جا به جايي را جلوگيري كنيد.

 

براي نصب، سرويس و تعمير كولر گازي با خدمت از ما اقدام كنيد.

دسترسي آسان به خدمات نصب، سرويس و تعمير كولر گازي سيار و حاضر در محل با كيفيت مطلوب، عملكرد مناسب و قابل اطمينان از جمله درخواست‌هاي متداول مشتريان خصوصا در شهرهاي بزرگ براي دريافت سريع، مطمئن و دقيق خدمات است.

"خدمت از ما" بعنوان يك بستر كاربردي دقيق، مطمئن و حرفه‌اي شرايط را براي دسترسي آسان به افراد متخصص و كاربلد براي نصب، سرويس و تعمير انواع كولر گازي فراهم آورده است. يك ثبت سفارش رايگان در "خدمت از ما" تمام آنچه شما از يك بازار آنلاين انتظار داريد را براي دريافت خدمات براي سرويس و نصب كولر گازي در اقصي نقاط كشور فراهم مي‌كند.

 

مبنع: https://canvas.sus***.ac.uk/eportfolios/566/Air_conditioner_service


برچسب: سرويس كولر گازي و نصب كولر گازي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۵۲:۲۳ توسط:sam موضوع:

پست هاي سايت خدمت از ما

اين فهرست حاوي پربازديدترين پست هاي سايت خدمت از ما است. سايتي كه داراي مجله اي به نام مجله خدمت از ما هست.

http://postcj.blog.ir/post/129

http://posstap.blog.ir/post/163

http://postep.blog.ir/post/160

http://postcp.blog.ir/post/129

http://postca.loxblog.com/post/146

http://postau.parsiblog.com/Posts/137

http://posteb.blog.ir/post/210

http://postez.blog.ir/post/145

http://postem.blog.ir/post/269

http://postah.parsiblog.com/Posts/161

http://postaq.parsiblog.com/Posts/138

http://posstac.loxblog.com/post/288

http://postag.parsiblog.com/Posts/142

http://postey.blog.ir/post/145

http://postcv.blog.ir/post/145

http://postch.loxblog.com/post/143

http://postbf.parsiblog.com/Posts/233

http://postar.parsiblog.com/Posts/246

http://postak.parsiblog.com/Posts/138

http://postcl.loxblog.com/post/142

http://posteh.blog.ir/post/152

http://postcb.blog.ir/post/160

http://postao.blog.ir/post/165

http://postew.blog.ir/post/144

http://postao.parsiblog.com/Posts/142

http://postap.parsiblog.com/Posts/151

http://postex.blog.ir/post/143

http://postaj.loxblog.com/post/158

http://postcr.blog.ir/post/127

http://postan.parsiblog.com/Posts/160

http://postcb.loxblog.com/post/150

http://posteg.blog.ir/post/187

http://posteq.blog.ir/post/181

http://postcs.blog.ir/post/138

http://postbc.parsiblog.com/Posts/146

http://posstaq.blog.ir/post/159

http://postad123.loxblog.com/post/493

http://postek.blog.ir/post/187

http://postch.blog.ir/post/128

http://postby.loxblog.com/post/142

http://postea.blog.ir/post/222

http://postat.parsiblog.com/Posts/148

http://postej.blog.ir/post/178

http://postci.loxblog.com/post/140

http://postaf.blog.ir/post/194

http://postbe.parsiblog.com/Posts/336

http://postel.blog.ir/post/256

http://posten.blog.ir/post/275

http://postaf.loxblog.com/post/297

http://postav.parsiblog.com/Posts/135

http://postbx.loxblog.com/post/156

http://postcf.loxblog.com/post/152

http://postaj.parsiblog.com/Posts/239

http://postao.loxblog.com/post/301

http://postcl.blog.ir/post/128

http://postac.blog.ir/post/189

http://postcm.loxblog.com/post/150

http://postan.loxblog.com/post/219

http://postck.loxblog.com/post/144

http://postba.parsiblog.com/Posts/172

http://postcd.loxblog.com/post/142

http://postci.blog.ir/post/127

http://postbt.loxblog.com/post/150

http://postck.blog.ir/post/126

http://postec.blog.ir/post/213

http://postag.loxblog.com/post/165

http://postbk.parsiblog.com/Posts/149

http://postax.parsiblog.com/Posts/134

http://postcn.loxblog.com/post/141

http://postan.blog.ir/post/158

http://posteo.blog.ir/post/144

http://postev.blog.ir/post/146

http://postef.blog.ir/post/199

http://postag.blog.ir/post/157

http://postcm.blog.ir/post/138

http://postbd.parsiblog.com/Posts/234

http://postaf.parsiblog.com/Posts/162

http://postad.blog.ir/post/231

http://postcn.blog.ir/post/127

http://postbv.loxblog.com/post/221

http://postet.blog.ir/post/148

http://postcj.loxblog.com/post/155

http://postak.loxblog.com/post/387

http://postbw.loxblog.com/post/163

http://postbu.loxblog.com/post/249

http://postas.parsiblog.com/Posts/301

http://postbs.loxblog.com/post/277

http://postct.blog.ir/post/127

http://postah.blog.ir/post/153

http://postaj.blog.ir/post/171

http://postcg.loxblog.com/post/148

http://postcq.blog.ir/post/128

http://postce.blog.ir/post/158

http://postei.blog.ir/post/138

http://postcu.blog.ir/post/138

http://postco.blog.ir/post/128

http://postah.loxblog.com/post/283

http://posteu.blog.ir/post/148

http://postbz.loxblog.com/post/142

http://postcb.parsiblog.com/Posts/265


برچسب: سايت خدمت از ما،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۴۴:۵۴ توسط:sam موضوع:

گيمباز يك قدم بزرگ براي پيشرفت و حمايت از جامعه گيم

گيمباز: جامع ترين اپليكيشن خريد و فروش تجهيزات گيم
ساده انگاريه اگر بگيم گيم تو ايران براي پيشرفت كار ساده اي پيش رو داره شروع حرفام رو خيلي شايد نااميد كننده و سخت شروع كردم علت ش هم اين بود كه هم به خودم هم به شما يك تلنگري بزنم تا پر انرژي تر و با قدرت و هدفمند تر كنيم رفتارهايي كه در راستاي جامعه گيم انجام ميديم.
احتمالا الان سوال تو ذهن شكل گرفته مگه رفتار منِ گيمر چه تاثيري روي  پيشرفت جامعه گيم داره من جواب ش رو ميدونم، از اونجايي كه هنوز در ايران اين موضوع كه صنعت گيم يك حركت بزرگه و بايد جدي گرفته بشه جا بيوفتاده نيازه تا، تك تك ما گيمرها از خفن تا اون مبتدي وظيفه خودمون رو انجام بديم. از نظر من هدف، پيشرفت و نگاه صنعتي و بزرگ به گيم در ايران هست براي رسيدن به اين هدف همه ما گيمر ها بايد دست به دست هم بديم و گامي در اين جهت برداريم . به نظرت تو چه حركتي براي پيشرفت گيم داخل ايران انجام دادي؟

اين همه حرف زدم و سرتون رو درد آوردم تا بگم گيمباز يك قدم بزرگ براي پيشرفت و حمايت از جامعه گيم برداشته و اميدواره شما تك تك گيمرها در اين راستا كمك ش كنين. شايد بازم سوال براتون شكل بگيره گيمباز چيه اصلا؟ گيمباز اپليكيشن جامع و اختصاصي براي گيمر هاست و به تازگي وب سايتش رو هم راه اندازي كرده.
ميخوام يكم بيشتر از گيمباز؛ ديوار اختصاصي گيمرها براتون بگم. خريد و فروش تجهيزات گيم براي تمامي كنسول ها در دسته بندي هاي محتلف از جمله پلي استيشن(PS)،كامپيوتر بازي(PC)، ايكس باكس(XBOX) و نينتندو(Nintendo)  كه هر كدوم از اين دسته بندي هاي بخش هاي مختلفي دارن و شما ميتونين به راحتي با انتخاب هر دسته و بخش مشخص به خودش وسيله اي كه ميخوايين رو كاملا رايگان آگهي كنين. علاوه بر خريد و فروش شما ميتونين در گيمباز از رويدادها و تورنمنت هاي گيمي با خبر بشين.

تورنمنت هايي از جنس فورتنايت(fortnite)، كال آف ديوتي(call of duty)، پابجي(pubg)، رنبو سيكس(rainbow6)، فيفا 2020(fifa2020) يا پس2020(pes2020) و كلي بازي هاي كه شما بخوايين اجرا يا شركت كنين.
اگر اكانت بازي ميخواي داخل گيمباز پيدا ميشه يا اگر دنبال رويداد گيمي ميگردي ميتوني اونجا ببيني. تازه اونايي كه با گيفت كارت سر و كار دارن هم ميتونن داخل اپليكيشن و سايت گيمباز خريد و فروش انجام بدن.
خلاصه جونم برا شما گيمرهاي ايراني بگه دسته هاي مختلف گيمباز به اين ترتيبي كه براتون ميگم هست: از پلي استيشن ، ايكس باكس ، نينتندو و كامپيوتر بازي گرفته تا رويداد هاي بازي ،گيفت كارت ،گجت ها ، اكانت بازي و ساير موارد.
راستي گيمباز يه پيج اينستاگرامي(gamebuzz.official) داره كه كلي اخبار و ويديو هاي فان و آموزشي و خفن رو ميزار ه و مزيت فالو داشتن پيج گيمباز اينه كه تورنمنت هايي كه خود گيمباز برگزار ميكنه رو هم باخبر ميشي و ميتوني كاملا رايگان داخل تورنمنت هاي فورتنايت، رنبو6، پابجي ، كالاف ديوتي و كلي گيم هاي پرطرفدار ديگه شركت كني.

براي تبادل بيشتر و اگر سوال هاي تخصصي دارين ميتونين داخل سرور ديسكورد گيمباز(:https://discord.gg/dReKuuh)هم جوين بشين چون اونجا كلي گيمر هست كه ميتونين سوالهاي ساده تا سخت رو ازشون بپرسين يا تجربياتتون رو بهم ديگه قرض بدين و خلاصه هواي همديگه رو داشته باشين.

اپليكيشن گيمباز مخصوص گوشي ها اندرويدي(Android) هست كه شما ميتونين  گيمباز از طريق گوگل پلي به راحتي دانلود كنين.

وب سايت گيمباز هم براي گيمرهايي كه از گوشي هاي آي او اس (IOS)استفاده ميكنند و يا گيمرهايي كه به موبايل  اندرويدي(Android) دسترسي ندارن ايجاد شده.
خلاصه اين همه گفتم از اول تا اينجا كه بگم  بايد براي پيشرفت صنعت گيم توي ايران قدم برداشت. گيمباز به نوبه خودش داره تلاش ميكنه از گيمرها حمايت كنه و بستري براي تخصصي تر كردن اين حوزه رو به وجود بياره پس شما هم يه قدمي بردارين و از گيم ايراني حمايت كنين.
در آخر هم بگم براتون اپليكيشن و سايت گيمباز يه سري مزايايي ديگه داره كه به صورت خلاصه در ادامه براتون ميگم:

  • درج رايگان آگهي
  • داراي دسته بندي هاي متنوع
  • راحتي و سادگي استفاده از برنامه
  • بك برنامه تخصصي براي گيمرها
  • پرطرفدارترين برنامه خريد و فروش بي‌واسطه گيمينگ در ايران

شما ميتونين از طريق زير با تيم گيمباز در تعامل باشيد.


برچسب: گيمباز يك قدم بزرگ براي پيشرفت و حمايت از جامعه گيم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۲:۲۴ توسط:sam موضوع:

چه پرده اي براي خانه شما مناسب است؟

چه پرده اي براي خانه شما مناسب است؟

ixce_p3.jpg

اگر خانه شما كوچك است پيشنهاد مي شود كه از پرده پذيرايي با رنگ روشن و پارچه هاي سبك مانند تور و حرير، به ويژه حريرهاي هم رنگ ديوار، استفاده كنيد. اين پرده ها در عين شيك بودن و سادگي، اين امكان را براي شما فراهم مي كنند كه از حداكثر نور طبيعي براي نوردهي فضاي مورد نظر خود استفاده كنيد. همان طور كه مي دانيد به كارگيري رنگ هاي روشن و استفاده از نور زياد باعث مي شود كه خانه شما بزرگ تر به نظر برسد. بنابراين براي خانه هاي كوچك هرگز نبايد از پرده هايي با پارچه هاي ضخيم، سنگين و طرح دار با گل هاي بزرگ و شلوغ استفاده كنيد. پارچه هاي مخمل نيز انتخاب مناسبي براي خانه هاي كوچك نيستند.

اگر سقف خانه شما كوتاه است، نبايد از والان و كتيبه هاي شلوغ و پر نقش و نگار استفاده كنيد؛ به جاي آن مي توانيد به سراغ قاب هاي چوبي ساده و ظريف رفته و به اين ترتيب باعث بلندتر به نظر رسيدن ارتفاع سقف سالن پذيرايي خانه خود شويد. همچنين مي توانيد قد پرده را بلندتر از پنجره تان، از سقف تا كف زمين، در نظر بگيريد و با ايجاد خطاي ديد كاري كنيد كه سقف خانه تان بلندتر به نظر برسد.

در صورت كم نور بودن خانه تان بايد حتما از پرده هاي نازك و ظريف مانند پرده هاي حرير و توري استفاده كنيد. اصلي ترين دليل استفاده از پرده، كم كردن نور محيط است و طبيعتا وقتي فضاي مورد نظر شما كم نور است نيازي به استفاده از پرده هاي ضخيم با رنگ هاي تيره نيست.

اگر سالن پذيرايي خانه شما پنجره هاي چند تكه دارد، به طور مثال روي يك ديوار دو پنجره با فاصله نسبتا كم داريد، مي توانيد از يك پرده عريض تر براي هر دو پنجره استفاده كنيد. به اين ترتيب خانه تان بزرگ تر به نظر مي رسد. اين مدل پرده بسيار شيك تر و زيبا تر از استفاده از چند پرده كوچك و جدا براي پنجره ها است.

1ex9_p4.jpg

اما اگر فاصله اين دو پنجره زياد باشد، ديگر نمي توان از اين ترفند استفاده كرد. در اين صورت براي پر كردن فضاي خالي بين پنجره ها مي توانيد تابلويي روي ديوار نصب كرده يا از دكور و سنگ هاي آنتيك استفاده كنيد.

براي سالن هايي كه پنجره هاي كوچكي دارد، فرقي نمي كند كه پنجره ها كوتاه باشد يا قدي، در هر صورت بهتر است از پرده هاي بلند از سقف تا كف زمين استفاده كنيد. پرده هاي كوتاه بيشتر براي فضاهايي مانند اتاق خواب مناسب هستند تا سالن پذيرايي. علاوه بر طول پرده، بهتر است هنگام دوخت پرده هاي پذيرايي كمي هم عرض پرده را بيشتر از عرض پنجره در نظر بگيريد.

انتخاب رنگ مناسب براي پرده به دكوراسيون داخلي سالن پذيرايي شما بستگي دارد. بهتر است اگر از مبلمان و فرش هاي پر نقش و نگار و شلوغ استفاده كرده ايد، از پرده هاي ساده استفاده كنيد و برعكس؛ اگر در طراحي دكوراسيون سالن پذيرايي منزل خود از مبل هاي تك رنگ و فرش هايي با طرح و نقش خلوت تر استفاده كرده ايد، به سراغ پرده هاي سلطنتي كلاسيك برويد.

براي سالن هايي كه در دكوراسيون آن ها از يك يا دو رنگ استفاده شده است، بهتر است پرده هايي با رنگ هاي شاد به كار ببريد و از همان رنگ در كوسن و روميزي و ... نيز استفاده كنيد تا يك هارموني در خانه خود به وجود آوريد.

شما مي توانيد ضمن دريافت مشاوره رايگان از آقاي پرده، آلبومي از انواع نمونه پرده هاي پذيرايي را مشاهده كرده و پرده مناسبي براي سالن پذيرايي منزل خود تهيه كنيد. به اين منظور مي توانيد با شماره هاي 09122726154 و 09902918257 تماس حاصل فرماييد.

منبع: اطلاع نيوز


برچسب: چه پرده اي براي خانه شما مناسب است؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۳۴:۳۵ توسط:sam موضوع:

رفتار هاي ناپسند و خارج از عرف سايت هاي پيش بيني فوتبال و شرط بندي

كلاهبرداري تحت عنوان شرط بندي

شما هم افرادي كه در اينستاگرام با رفتار هاي ناپسند و خارج از عرف سايت هاي پيش بيني فوتبال و شرط بندي خودشان را تبليغ مي كنند را حتما ديده ايد. با اين رفتار هاي ناپسند به سادگي مخاطب هايشان را جذب مي كنند و به آنها وعده پولدار شدن در زمان كوتاه را مي دهند و با اين روش شما را وارد سايت هاي شرط بندي خودشان مي كنند و  از اينجاست كه داستان كلاهبرداري آغاز مي شود.
تمامي بازي هاي شرط بندي قمار و حرام هستند و از نظر قانوني نمي توان آنها را در ايران انجام داد اما اين افراد با سواستفاده از بستر اينترنت اين محدوديت را دور مي زنند و اين فعاليت را با نيت هاي كلاهبرداريشان انجام مي دهند.

آيا كسي تا به امروز با استفاده از سايت هاي شرط بندي پولدار شده؟

 

بله اما افراد ساده باوري كه پول خود را وارد اين سايت ها مي كنند پولدار نشده اند بلكه مالكان سايت ها پولدار شده اند، ترفند ترقيب براي پولدار شدن با استفاده از بازي هاي شرط بندي و كازينويي باعث شده افراد زيادي فريب اين سايت ها را بخورند و سرمايه خودشاان را از دست بدهند.

اين نكته را فراموش نكنيد كه اين وعده ها فقط دروغ است
معرفي چند تا از روش هاي كلاهبرداري سايت هاي شرط بندي

درگاه هاي فيشينگ: در اين روش در زماني كه شما داريد به درگاه هاي پرداخت وصل مي شويد به يگ درگاه جعلي وصل مي شويد و از همين طريق اطلاعات حساب شما به دست افراد شياد و سارق مي افتاد كه با فعال شدن رمز پوياي اين روش كلاهبرداري به تاريخ پيوست.

بستن حساب كاربري: در اين روش بعد از اين كه شما حساب كاربريتان را شارژ كرديد و يا مبلغي را در اين سايت ها برنده شديد حساب كاربري شما غير فعال مي شود و شما ديگير هيچ دسترسي به سايت نداريد، اين روش را زماني اين سايت ها انجام مي دهند كه مبلغ زيادي در حساب شما موجود باشد.

نرم افزار هاي مخرب: اين روش را بسياري از اين سايت ها به كار مي گيرند به اين صورت كه در بازي هاي شرط بندي مثل بازي انفجار كد ها و الگوريتم هاي مخربي را كار گذاشته اند كه باعث باخت شما مي شود و پول شما از دست ما ميرود.

*اگر مي خواهيد هيچ وقت در دام اين سيستم كلاهبردار نيفتيد تحت هيچ عنواني در سايت هاي شرط بندي بازي فعاليت نكنيد*

معرفي چند تا از كلاهبردارترين سايت هاي شرط بندي

سايت پويان مختاري: اين سايت كه از راه تبليغات غير اخلاقي گرداننده آن و با استفاده از روش هاي بالا پول زيادي را كلاهبرداري كرده را مي توان كلاعبردار ترين سايت شرط بندي دانست، اين شخص در اسپانيا به اتهام پولشويي و كلاهبرداري دستگر شده

سايت ساشا صبحاني: پسر سفير سابق ايران در ونزوئلا كه حالا به راه اندازي سايت شرط بندي پول زيادي را به دست آورده و با لايو هاي اينستاگرامي كه ميگيرد هم هنجار هاي جامعه را مي شكند و هم با جذب افراد در سايت شرط بندي خود پول هنگفتي به دست آورده.
براي اين گه پول خود را در سايت هاي شرط بندي از دست ندهيد بهترين راه اين است كه سمت اين سايت هاي شرط بندي نرويد زيرا هيچ كسي به جز مالك و گردانندگان اين سايت ها با كار در اين سايت ها پولدار نمي شوند.
*محتواي اين خبر تبليغاتي است و مرآت نيوز هيچ گونه مسئوليتي در قبال آن نمي پذيرد


برچسب: رفتار هاي ناپسند و خارج از عرف سايت هاي پيش بيني فوتبال و شرط بندي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۱:۳۰ توسط:sam موضوع:

كاربرد برش ليزري در دكوراسيون داخلي

كاربرد برش ليزري در دكوراسيون داخلي

 

oaa9_z8.jpg

استفاده از دستگاه برش ليزري در بوجود آوردن طرح هاي بسيار زيبا و به روز مدتي ست در صنعت دكوراسيون داخلي مورد استفاده قرار گرفته است. با استفاده از حكاكي و برش ليزري فضاهاي بسيار مدرن و قابل تحسين ايجاد ميشود. برش ليزري در دكوراسيون رستوران ها و كافي شاپ ها، خانه ها و ويلاها، مطب ها، هتل ها و ... بسيار كاربرد دارد. به كاربردن طرح هاي زيبا توسط برش ليزري بر جذابيت فضاها اضافه مي كند.  بوجود اوردن تغييرات حتي كوچك در تغيير روحيه افراد در اماكن مختلف مانند مطب پزشكان تاثير بسزايي دارد. استفاده از رنگ بندي مناسب و طرح هاي مناسب تاثير دوچندان در روحيه دارد.

با استفاده از تكنولوژي برش ليزري ميتوان انواع چوب، mdf، فلزات مثل استيل و ... را برش و حكاكي كرد. توسط دستگاه برش ليزري طرح هاي دلخواه را به هر شكل كه مدنظر شماست ميتوان روي متريال هاي مختلف پياده سازي كرد. برش ليزري در ساخت پارتيشن و جداكننده ها در منازل و مطب ها و سالن هاي زيبايي، هتل ها و ... كاربرد دارد. ايجاد سقف كاذب و نرده هاي بسيار زيبا، آويزهاي زيبا و ... از ديگر كاربردهاي برش ليزري است.

منبع : تابلو الماس


برچسب: كاربرد برش ليزري در دكوراسيون داخلي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۰:۲۵ توسط:sam موضوع:

كاربرد برش ليزري در دكوراسيون داخلي

كاربرد برش ليزري در دكوراسيون داخلي

 

oaa9_z8.jpg

استفاده از دستگاه برش ليزري در بوجود آوردن طرح هاي بسيار زيبا و به روز مدتي ست در صنعت دكوراسيون داخلي مورد استفاده قرار گرفته است. با استفاده از حكاكي و برش ليزري فضاهاي بسيار مدرن و قابل تحسين ايجاد ميشود. برش ليزري در دكوراسيون رستوران ها و كافي شاپ ها، خانه ها و ويلاها، مطب ها، هتل ها و ... بسيار كاربرد دارد. به كاربردن طرح هاي زيبا توسط برش ليزري بر جذابيت فضاها اضافه مي كند.  بوجود اوردن تغييرات حتي كوچك در تغيير روحيه افراد در اماكن مختلف مانند مطب پزشكان تاثير بسزايي دارد. استفاده از رنگ بندي مناسب و طرح هاي مناسب تاثير دوچندان در روحيه دارد.

با استفاده از تكنولوژي برش ليزري ميتوان انواع چوب، mdf، فلزات مثل استيل و ... را برش و حكاكي كرد. توسط دستگاه برش ليزري طرح هاي دلخواه را به هر شكل كه مدنظر شماست ميتوان روي متريال هاي مختلف پياده سازي كرد. برش ليزري در ساخت پارتيشن و جداكننده ها در منازل و مطب ها و سالن هاي زيبايي، هتل ها و ... كاربرد دارد. ايجاد سقف كاذب و نرده هاي بسيار زيبا، آويزهاي زيبا و ... از ديگر كاربردهاي برش ليزري است.

منبع : تابلو الماس


برچسب: كاربرد برش ليزري در دكوراسيون داخلي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۸:۴۶ توسط:sam موضوع:

فضاي كار اشتراكي چه امكاناتي را در اختيار شما قرار مي‌دهد؟‌

فضاي كار اشتراكي چه امكاناتي را در اختيار شما قرار مي‌دهد؟

وبلاگ مقالات فضاي كار اشتراكي چه امكاناتي را در اختيار شما قرار مي‌دهد؟

امكانات فضاي كار اشتراكي

 

امكانات فضاي كار اشتراكي چه مواردي را در اختيار شما قرار مي‌دهد؟ اتاق جلسه و فضاي برگزاري رويداد به كسب ‌وكارها و فريلنسرها كمك بسياري مي‌كند.

فضاهاي كار اشتراكي روز به روز در حال رشد هستند

و اين حوزه كاري اكنون به صورت يك صنعت بزرگ و شناخته شده درآمده است.

هر كسب‌وكاري كه در اين مسير شروع به فعاليت مي‌كند

براي كسب جايگاه بهتر تلاش مي‌كند.

ارائه خدمات بهتر و با كيفيت‌تر به مراجعان نردباني است

كه مي‌تواند آنها را به جايگاه بالاتري ببرد.

مهمترين امكانات فضاي كار اشتراكي در اغلب مجموعه‌ها عبارتند از:

فضاي مشترك

قسمت اصلي فضاي كار اشتراكي شامل ميزهايي است كه مي‌تواند حداقل ? نفر از اعضاي يك تيم را در خود جاي دهد.

اين چيدمان براي استارت‌آپ‌ها يا گروه‌هاي كاري مناسب است.

امكاناتي مانند لوازم و ابزارهاي اداري (دستگاه‌هاي كپي، پرينتر و..)، تخته پاك‌كن، پروژكتورها و ديگر ابزارهاي مشابه براي تسهيل كارها در دسترس هستند.

در شعبه باغ بهشت پارادايس هاب، از سه دفتر اشتراكي ? نفره، ?? نفره و ?? نفره استفاده شده است

و شما مي‌توانيد با توجه به تعداد افراد تيم خود و فضايي كه نياز دارند،

هر كدام از آن‌ها را انتخاب كنيد.

ميز و صندلي اختصاصي

اين صندلي‌ها براي كساني كه تنهايي را ترجيح مي‌دهند

و يا مكاني براي تماس‌هاي خصوصي مي‌خواهند، بهترين گزينه هستند.

همانند داشتن اتاق شخصي در محل كار، ميزهاي اختصاصي هميشه جايگاه شما را در فضاي كاري پر سر و صدا و شلوغ محفوظ نگه مي‌دارد.

ميز و صندلي مشترك

بر خلاف ميزهاي اختصاصي كه متعلق به يك فرد هستند،

ميزهاي مشترك براي كاربراني كه به صورت چرخشي و طبق برنامه از فضاي دفتر استفاده مي‌كنند مناسب هستند.

اين امكان براي كساني كه هميشه در فضاي كار حضور ندارند و يا ترجيح مي‌دهند از فضاي كاري مشترك استفاده كنند، عالي است.

البته اگر از اينكه كس ديگري در جاي شما بشيند ناراحت مي‌شويد اين صندلي‌ها براي شما مناسب نيستند!

و به طور كلي ميز مشترك جايگزيني ارزان‌تر براي ميزهاي اختصاصي است.

اتاق‌ جلسه

مثل همه كارها و محيط‌هاي كاري، شما گاهي با افراد مختلف راجع به مسائلي صحبت مي‌كنيد كه نمي‌خواهيد ديگران آن را بشنوند.

اتاق جلسه راه‌حل پيشنهادي پارادايس هاب است.

شما مي‌توانيد اين اتاق‌ها را به صورت ساعتي اجاره كنيد

و يا در صورت استفاده مداوم طبق برنامه‌اي هماهنگ شده از آن استفاده كنيد.

فضاي برگزاري رويداد

اگر  استارت آپ هستيد و قرار است يك مراسم رونمايي برگزار كنيد

و يا يك فريلنسر كه به دنبال برگزاري كارگاهيد؛

فضاهاي كار اشتراكي مانند پارادايس هاب فضايي براي برگزاري كنفرانس‌ها و رويدادهاي شما در اختيارتان قرار مي‌دهند.

اين فضاها به گونه‌اي طراحي شده كه مي‌توانيد بدون دغدغه ميزبان تعداد زيادي از شركت‌كنندگان باشيد.

نكته مهم در مورد دريافت اين خدمات از فضاهاي كار اشتراكي اين است كه اين مكان‌ها به تمام امكانات مورد نياز شما براي برگزاري يك رويداد مجهز هستند.

ديگر حتي نگران پيگيري مسائل بعد از رويداد مثل نظافت سالن نباشيد چون پارادايس هاب همه چيز را برعهده مي‌گيرد.

فضاهاي برگزاري رويداد براي كارگاه‌ها، آموزش‌ها و ساير رويدادهاي تخصصي عالي هستند. ?

از ديگر امكانات فضاي كار اشتراكي كه بسيار كاربردي و جذاب به نظر مي‌رسد امكان مشاوره، راهنمايي، تدريس و آموزش است.

اين امكان براي كساني كه در آغاز كار شخصي يا تيمي‌شان هستند بسيار مؤثر و كارگشا است.

معمولاً كارآفرين‌هاي حرفه‌اي و منتورها در اين فضاها حضور دارند

و به افراد در راه‌اندازي و پيشبرد كارشان كمك مي‌كنند.

ثبت شركت

يكي از نگراني‌هاي افراد براي كار در پارادايس هاب و ساير فضا‌هاي كار اشتراكي اين است كه شايد با استفاده از اين فضاها نتوانند شركت خود را ثبت كنند؛

اما اين مشكلات هم در مجموعه پارادايس هاب رفع شده و شما مي‌توانيد با دريافت اجازه نامه، شركت خود را ثبت كنيد

و همچنين كد پستي معتبر اين مجموعه را نيز در اختيار شركت‌ها و ارگان‌هايي كه با آن‌ها همكاري داريد، بگذاريد.

در پارادايس هاب استارت‌اپ‌ها در صورت تمايل مي‌توانند مشاوره‌هاي حقوقي و حسابداري نيز دريافت كنند.

پارادايس هاب امكانات جذاب ديگري را به خدمات روتين خود اضافه كرده‌ است

كه مراجعه‌كنندگان رضايت بيشتري داشته باشند؛

مبلمان راحتي براي استراحت، كافه، پذيرايي‌هاي رايگان هر روزه، اتاق اتريوم براي جلسات دوستانه و اينترنت پرسرعت نامحدود.

پاراديس هاب در شبكه هاي اجتماعي:

شماره دفتر كار: ???????????

آدرس دفتر كار: شعبه مركزي: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خيابان ابوالفضل صميع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://twitter.com/paradisehubir

https://www.instagram.com/paradisehub.ir


برچسب: فضاي كار اشتراكي چه امكاناتي را در اختيار شما قرار مي‌دهد؟‌،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۳:۱۱ توسط:sam موضوع:

درباره دستگاه زباله خرد كن

درباره دستگاه زباله خرد كن

دستگاه آشغال خردكن يا زباله خردكن سينك ظرفشويي  كه به اسم هاي ديگري نيز شناخته ميشود مانند: زباله خرد كن آشپزخانه، دستگاه زباله خرد كن خانگي شناخته مي شود كه  در دهانه خروجي آب سينك ظرفشويي نصب شده و تمام ضايعات غذايي ازجمله اضافه غذا،پوسته ميوه جات ،سبزيجات ، تفاله چايي را پودر كرده و همراه با آب وارد فاضلاب ميكند. اين دستگاه در دو مدل زباله خردكن خانگي و زباله خردكن صنعتي در بازار داخلي عرضه ميگردد .

uucr_image1.jpg

به اين دستگاه، دستگاه زباله خردكن آشپزخانه يا زباله محوكن نيز گفته ميشود.

با نصب اين دستگاه زباله خردكن زير سينك جداسازي بازيافت تر از خشك راحتتر انجام شده كه مجراي فاضلاب را از هر گونه چربي و گرفتگي باز مي دارد.

اين دستگاه داراي تايئديه از سازمان هاي آب وفاضلاب ، بهداشت ، محيط زيست ميباشد.

 

  • وزن كم
  • كم صدا
  • پر قدرت
  • كليد اير سويئچ پنوماتيك
  • قابليت اتصال به لوله خورجي ماشين ظرفشويي و لباسويي

 

 

 

شير ظرفشويي و شير آلات بهداشتي

 

شير ظرفشويي در مدل هاي گوناگون ارائه شده است كه جز پر فروش ترين شيرآلات ميباشد كه همه به دنبال  قيمت مناسب و كيفيت مطلوب به عنوان شير ظرفشويي هستند كه بتوانند از آن استفاده كنند و صرفه اقتصادي نيز برايشان داشته باشد.بعضي از اين شير آلات ظزفشويي داراي ضمانت نامه و خدمات پس از فروش در سراسر كشور مي باشند.

كه نمونه از برند هاي بهترين آن ها را به شما معرفي مي كنيم:

شير ظرفشويي قهرمان،شير سينك ظرفشويي قهرمان ،شيرظرفشويي شولدر،شير سينك ظرفشويي راسان،

فروشگاه آنلاين چلونگر در عرضه انواع وسايل كالاي تخصصي ساختماني فعاليت دارد و انواع شير سينك آشپزخانه،شير آلات بهداشتي،ست شير آلات، شير سينك آشپزخانه و… فعاليت دارد.براي ديدن قيمت ها و اطلاعات بيشتر به فروشگاه اينترنتي چلونگرمراجعه كنيد.

 

شير ظرفشويي ها در مدل و برند هاي  مختلف استفاده  ميشوند و از طرح ساده و جذاب بهترين گزينه براي خريد شير ظرفشويي با قيمت مناسب از كارخانه كورد نظر  ميباشد.ارتفاع مناسب تنه شير از سطح سينك وبه كارگيري علم ريختگي از مزاياي محصولات ميباشد.

 

اين نوع شيرآلات را در بازار داخلي با نام هاي مختلفي مانند شير سينك قهرمان، شير سينك ظرفشويي قهرمان يا شير آشپزخانه قهرمان نام ميبرند اما به طور معمول اين شير با نام شير ظرفشويي قهرمان مدل اسپانيايي عرضه ميگردد.

 

شيرآلات قهرمان از لحاظ جنس آلياژ و آبكاري بدنه از كيفيت مطلوبي برخوردار بوده و از نظر رتبه در دسته شيرآلات كلار و شيرآلات راسان قرار دارد.

 

ست شيرآلات قهرمان مدل اسپانيايي داراي شير ظرفشويي، شير روشويي ثابت، شير توالت و شير حمام نيز مي باشد كه در قسمت محصولات و با انتخاب شيرآلات بهداشتي قهرمان ميتوانيد مشاهده كنيد و به آساني خريد مطمئن داشته باشيد.

 

كالاي ساختماني چلونگر سعي در ارائه اطلاعات دقيق و كامل از شيرآلات بهداشتي مختلف داشته و بدون تعصب به برندي خاص اطلاعات صحيح را دراختيار كاربران قرار ميدهد تا براي خريد شيرآلات بهداشتي و ديگر محصولات ساختماني تصميم گيري را براي مشتريان عزيز آسان تر نمايد


برچسب: درباره دستگاه زباله خرد كن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۱:۲۹ توسط:sam موضوع: