عاشقتر از ما عاشقتر از ما .

عاشقتر از ما

تاريخچه زعفران در ايران

تاريخچه زعفران در ايران

كلمه "زعفران" قدمتي بيش از ?0?? سال دارد. نام علمي اين گياه (Crocus Sativus) است. زعفران از كلمه زرپران (زر+پر+ان - گلي كه پرهايش همچون زر است) در زبان دري آمده و به اين معناست كه گلبرگ هاي اين گياه همچون زر گرانبها و قيمتي مي‌باشد.

كلمه "زعفران" قدمتي بيش از ?0?? سال دارد. نام علمي اين گياه (Crocus Sativus) است. زعفران از كلمه زرپران (زر+پر+ان - گلي كه پرهايش همچون زر است) در زبان دري آمده و به اين معناست كه گلبرگ هاي اين گياه همچون زر گرانبها و قيمتي مي‌باشد. اين كلمه در زبان‌هاي مختلف به شكل‌هاي گوناگون تلفظ مي‌شود. در پشتو و عربي "زعفران" ، در زبان‌هاي فارسي و تركي "Zefrun" ،  در زبان انگليسي "saffron"، در زبان اسپانيايي " azafr?n"، در زبان ايتاليايي "zaferano"، در زبان هندي "zuffron" و در زبان فرانسه "safrane" تلفظ مي­شود. در زبان سرياني كُركُم يا كَركُم ، ابوريحان بيروني ضمن وصف زعفران و نام‌هاي آن در زبان‌هاي مختلف مي‌گويد زعفران را به رومي اينخوس و قرقو، جالينوس قوروقوس گفته است.

زعفران در اعصار گذشته

 كارشناسان معتقدند كه زعفران اولين بار در كشورهاي يونان، ايران، تركيه و افغانستان رشد كرده است. به روايتي ديگر، پيدايش نخستين مزارع زعفران در جهان در نواحي همدان و كرمانشاه، تفرش و برخي از مناطق مازندران بوده است. پس از اسلام زعفران مناطق بروجرد، اصفهان، نهاوند و ري نيز شهرت زيادي پيدا نمود اما با حمله مغولان كشت آن رو به انقراض رفت. پس از آن كشت زعفران در بيرجند و قائنات شروع شد كه تا امروز هم ادامه دارد و بسيار شهرت يافته است.

 

 
   



در عصر هخامنشيان توليد زعفران در ايران قابل توجه بوده به طوري كه روزانه در دربار دومينه (حدود يك كيلوگرم) زعفران استفاده مي‌شد. كاربرد زعفران در آن زمان به عنوان رنگ و رايحه انواع خوراكي‌ها مانند تزئين كلوچه، شيريني و نان و همچنين در ساخت روغن‌هاي آرايشي بوده است. اين روغن‌ها همانند كرم‌ها يا ماسك‌ها امروزه نيز جهت زيبايي و لطافت پوست استفاده مي‌شوند. مستندات و شواهد تاريخي حاكي از اين است كه از زعفران براي عطر و بخور جهت خوشبو كردن فضاي كاخ‌ها، مجالس جشن و سرور نيز استفاده مي‌كردند. در سنگ نگاره‌هاي تخت جمشيد نيز جلوي داريوش دو بخوردان براي استفاده از عطر و بخور در كاخ‌هاي پرسپوليس كنده‌كاري شده است.

 

براي اطمينان در خريدي بدون واسطه و با قيمت مناسب به صفحه خريد زعفران بهرامن مراجعه كنيد. قيمت زعفران بهرامن در مقايسه با كيفيت اين محصول عامل رقابتي در فروش اين ادويه گرانبهاست.

در عصر ساسانيان عرب ها با زعفران آشنا شدند و آن را از شهرهاي كرمانشاه و همدان وارد كشور خود نمودند و مورد استفاده‌هاي خوراكي و غيرخوراكي قرار مي‌گرفت.  محلول زعفران گاهي به عنوان استامپ براي درج علامت بازرگاني بر روي محموله‌هاي تجاري و يا زدن نقش علامت كشتارگاه بر روي گوشت گوسفندان و يا به عنوان خوشبو كردن پيكر مردگان پس از غسل ميت، تحرير خوشنويسي بر روي پوست آهو، آراستن نسخه‌هاي خطي و نوشتن عناوين يا تحرير حاشيه‌ها، رنگ كردن پارچه‌ها، قالي‌ها و ... كاربرد داشت.

در عصر قاجاريه هم همچون عصر هخامنشيان علاوه بر مصارف غيرخوراكي از زعفران استفاده‌هاي خوراكي هم مي‌كردند و در آماده كردن شربت زعفران و انواع آش‌ها، مسقطي، يخ در بهشت، شله زرد، حلوا و بستني كاربرد داشت؛ زعفران در گذشته جهت مصارف دارويي نيز استفاده مي‌شده است.

دانشمنداني همچون بخارايي، ابوعلي سينا، بغدادي، خراساني و بسياري از پزشكان ايراني- اسلامي از آن در توليد روغن‌ها، مواد آرايشي و ماسك‌هاي زيبايي استفاده مي‌كردند.

شاعراني همچون فردوسي و نظامي گنجوي در اشعار خود به خوشبو كردن فضا توسط زعفران اشاره دارند. براي مثال نظامي در اشعار خسرو و شيرين، اينگونه بيان مي‌كند: "زخار و خاره خالي كن ميانش      معطر كن به مشك و زعفرانش"

زعفران از همان زمان‌هاي گذشته به عنوان ماده‌اي خنده‌آور، مفرح و شادي‌آور، تقويت‌كننده عروق، تقويت هوش و حافظه در منابع طب و داروشناسي كهن ايراني و اسلامي شناخته شده است. پزشكان قديمي همچنين جهت درمان بيماري‌هايي همچون ماليخوليا و جنون‌، مغز و دماغ، سردرد، زخم، ورم‌ و درد مفاصل و به عنوان مسكن و خواب‌آور، تسكين دردهاي قاعدگي و تنظيم عادات ماهانه زنان، ضدعفوني‌كننده، تسهيل در زايمان، و جهت درمان بيماري‌هاي دستگاه گوارش، دستگاه تنفسي، چشم وگوش و ... از زعفران بهره مي‌گرفتند و در نسخه هايي تجويزي، زعفران تركيب اصلي دارو بود. در آن زمان براي شستشوي چشم، از محلول جوشانده نيمه گرم (ولرم) زعفران استفاده مي‌كردند چون خاصيت ضد عفوني كنندگي داشت.

 

منابع

-          Abdul Samad Katawazy; “A COMPREHENSIVE STUDY OF AFGHAN SAFFRON”; Research, Planning and Policy Directorate, April, 2013.

-          Salwee Yasmin and F. A. Nehvi; “Saffron as a valuable spice: A comprehensive review”; African Journal of Agricultural Research Vol. 8(3), pp. 234-242, 24 January, 2013.

-          محمد حسن ابريشمي؛ "زعفران از ديروز تا امروز"؛ انتشارات اميركبير؛ سال 1389.

-          وبسايت رسمي فروشگاه اينترنتي بهرامن        

منبع : ساعت24                                                                                          


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۳:۴۰ توسط:sam موضوع:

مهاجرت به كانادا با رايا بين الملل

مهاجرت به كانادا با رايا بين الملل

 

كشور كانادا يكي از پيشرفته‌ترين كشورهاي جهان است و در هم اكنون به يكي از جذاب ترين مقاصد براي مهاجرت و مهاجرت تحصيلي تبديل شده است.  از جمله جذابيت هاي كانادا جامعه چندفرهنگي آن است، همچنين از ديگر مزاياي كانادا مي توان به كيفيت بالاي آموزشي در كانادا و شهريه كمتر نسبت به ساير كشورها اشاره كرد. كانادا دومين كشور بزرگ است كه بهخاطر استاندارد بالاي زندگي در كانادا، مورد توجه تعداد زيادي از مردم كه قصد دارند براي تحصيل، كار يا زندگي مهاجرت كنند قرار گرفته است. اقتصاد رو به رشد كانادا، شرايط فرهنگي مناسب، مهاجرپذيري و وجود دانشگاه‌هاي معتبر از جمله عواملي هستند كه مي‌توانند براي همه افرادي كه ميخواهند مهاجرت تحصيلي و اخذ ويزاي تحصيلي كشورهاي پيشرفته را داشته باشند بسيار جذاب باشد.

 

اگر شما هم از اين دسته مردم هستيد كه به فكر مهاجرت به كانادا يا كشورهاي ديگر هستيد توصيه مي كنيم حتما از خدمات رايابين الملل استفاده كنيد. رايابين الملل يك شركت كانادايي است كه به دانشجويان و مردمي كه قصد مهاجرت به كشورهاي اروپايي يا كانادا را دارند مشاوره و راهنمايي مي دهد و براي دريافت ويزا و اقامت كشور مقصد به شما كمك خواهد كرد.

كانادا كشوري امن براي دانشجويان

رايا بين الملل با بهره گيري از متخصصان با تجربه و استفاده از دانش روز، مشاوره هاي اختصاصي با توجه به شرايط هر يك از داوطلبان و برنامه آنها ارائه مي كند. رايابين الملل با پيگيري هاي منظم و به موقع به شما كمك خواهد كرد تا با صرف كمترين زمان بهترين نتيجه را براي مهاجرت و مهاجرت تحصيلي خود دريافت كنيد.

شركت رايابين الملل international raya در تلاش است بهترين خدمات و راهنمايي ها را به شما براي ادامه تحصيل و كار در كشورهاي مختلف دنيا بويژه كانادا ارائه كند تا در سختي هاي اين مسير تنها نباشيد و در كمترين زمان اين مسير سخت را پشت سر بگذاريد. براي آشنايي بيشتر با شرايط تحصيلي و مدارك مورد نياز و زندگي در كشورهاي مختلف مي توانيد به سايت رايا بين الملل مراجعه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۳۳:۳۱ توسط:sam موضوع:

به چه دليل افسردگي مي گيريم ؟

به چه دليل افسردگي مي گيريم ؟

افسردگي يك مشكل روحي و رواني است كه در سنين مختلف خود رانشان ميدهد.

اماچه چيزي باعث به وجود آمدن افسردگي درافراد ميشود؟ براي پاسخ اين سوال درادامه، با ما همراه باشيد.

افسردگي يك اختلال رواني است كه بسياردربين افراد جامعه شيوع پيدا كرده است كه فقط مختص احساس غم داشتن يا تجربه هاي بد زندگي نميشود و نياز به درمان و همچنين تشخيص زود هنگام و به موقع دارد؛ كه اگر تشخيص زود هنگام صورت بگيرد فرد با مصرف دارو و روان درماني و تغيير در روش زندگيش بهبود مي يابد؛ ولي اگر درمان صورت نگيرد و به آن اهميت داده نشود براي خود فرد و اطرافيانش پيامدهاي بدي به همراه خواهد داشت.

 

دليل بوجود آمدن افسردگي؟

اين اختلال به يك دليل خاصي بوجود نمي آيد بلكه بيشتر بخاطر ناراحتي هايي كه فرد در زندگي دارد و استرس ها وبيماري هاي جسمي ظاهرميشود يا گاهي هيچ كدام از اين موارد اتفاق نمي افتد ولي افسردگي خود را در فرد نشان ميدهد پس به گفته ي دانشمندان افسردگي با عوامل مختلف بوجود مي آيد.

 

دليل بوجود آمدن افسردگي را برايتان خواهيم گفت :.13

تروما.1

يك ضربه يا جراحت،شوك يا آسيب؛ كه براثر حادثه به بدن فرد وارد ميشود به شرطي كه اين عامل از بيرون به بدن فرد وارد شده باشد و اين آسيب از بيماري درون بدن فرد نباشد"تروما"گفته ميشود.

و اگر تروما در كودكي به فرد وارد شود به علت استرس و ترسي كه به كودك وارد شده ممكن است تغييراتي طولاني مدت در واكنش مغز او بوجود بيايد و اگر فردي تروما داشته باشد احتمال مبتلا شدنش به افسرگي بسيار زياد است.

 

ژنتيك.2

دربعضي ها اختلالات خلقي و فكر خودكشي ممكن است ريشه در ژنتيك فرد داشته باشد.

پس يكي از دلايل افزايش مبتلا به افسردگي ژنتيك ميباشد وافرادي كه زمينه ي ژنتيكي دارند ممكن است در سنين كودكي افسردگي به سراغشان بيايد.

??? درصدِ ژن‌ هاي دوقلوها باهم شباهت دارند، در حالي‌ كه فقط ??درصد احتمال مي‌رود هر دو نفرشان به افسردگي مبتلا شوند.

به غير از ژنتيك، عوامل ديگري نيز مانند"شرايط و اتفاقات زندگي"در مبتلاشدن اين افراد به افسردگي نقش دارند.

 

وضعيت متاهل بودن فرد يا وضعيت مالي و يا مكاني كه درآن زندگي ميكند عواملي هستند كه تاثير بسيار زيادي در مبتلاشدن فرد به افسردگي دارند.

اما بعضي مواقع اين خود افسردگي است كه باعث ميشود شرايط زندگي بد و نامناسب بشود.

افسردگي دركساني كه بي خانمان اند بسيار بيشتر رخ ميدهد و گاهي هم ممكن است اين خود افسردگي باشد كه باعث بي خانماني و آوارگي فرد شده است.

 

ساختار مغز.4

ساختارمغز افراد مبتلا به افسردگي با افراد معمولي بسيار متفاوت است

محققان مشاهده كردند كه؛قسمت چپ هيپوتالاموس افراد مبتلا به اختلالات عاطفي به طور متوسط 5 درصد بزرگ تر از قسمت چپ هيپوتالاموس افراد معمولي است،و همچنين اين قسمت از مغز در افراد مبتلا به افسردگي و مبتلايان به اختلالات دوقطبي، يعني دو نوع از اختلالات عاطفي بزرگ تر است.

ساير شرايط پزشكي.5

افرادي كه درد مزمن يا اضطراب وبي خوابي و بيش فعالي دارند بيشتر درمعرض افسردگي قرار دارند.

 

مواد مخدر.6

اعتياد باعث بوجود آمدن افسردگي در افراد ميشود و آن را افزايش ميدهد.

 

فعاليت بيش از حد در فيس بوك.7

كساني كه بيشاز حد در فضاي مجازي به سر ميبرند دچار افسردگي ميشوند. كساني هم كه معتاد به اينترنت هستند بيشتر دنياي مجازي را قبول دارند و از دنياي انساني خوششان نمي آيد كه نام آن افسردگي فيس بوكي ميباشد.

طبق تحقيقات انجام شده؛حدود ? درصد از افراد بين ?? تا ?? سال،كه بيشتر زمان خود را در اينترنت به سر ميبرند در معرض افسردگي قرار دارند.

 

تمام شدن هرچيزي يا برنامه تلويزيوني يا فيلم.8

برخي از افراد با تمام شدن يك فيلم نيز دچار افسردگي ميشوند مانند؛ فيلم آواتار كه وقتي تمام شد بيشتر طرفدارانش افسردگي گرفتند و حتي برخي فكر خودكشي داشتند،چون دنياي ساختگي فيلم واقعي نبوده است.

 

دود كردن سيگار.9

افرادي كه افسردگي دارند بيشتر به سيگار روي مي آورند پس سيگار يكي از عوامل افسردگي ميباشد. نيكوتين بر فعاليت انتقال ‌دهنده‌ هاي عصبي در مغز اثر مي‌گذارد و باعث بالا رفتن سطح دوپامين و سروتونين مي‌شود.

 

بيماري تيروئيد.10

غده تيروئيد اگر نتواند به اندازه كافي هورمون تيروئيد توليد كند به آن كم كاري تيروئيد ميگويند كه افسردگي يكي از علائم آن ميباشد. اين هورمون چند كاره است اما يكي از مهمترين وظايف آن انتقال ‌دادن پيام هاي عصبي و تنظيم سطح سروتونين بدن است.

اگر علائم جديدي از افسردگي را در خود مشاهده مي‌كنيد؛ بخصوص اگر به سرماهم حساسيت داريدو همچنين  يبوست و خستگي داريد بهتر است عملكرد تيروئيد تان را بررسي كنيد.

 

اختلالات خواب.11

بديهي است كه كمبود خواب فرد را آسيب پذيرتر ميكند و فرد را دچارعلائم افسردگي ميكند.

در يك تحقيق كه در سال ???? انجام شد معلوم شده بود كه وقتي افراد شركت ‌كننده‌ تصويرهاي ناراحت‌ كننده را مشاهده كردند، باعث شد افراد فعاليت مغزي شان بيشتر شود و بي خواب بشوند.و درست مانند افراد افسرده عمل كنند. اگر به اندازه لازم نخوابيد مغز خوب كار نميكند و زمان كافي براي ترميم دوباره سلول هاي مغزي نخواهد داشت وافسردگي درفرد بوجود مي آيد.

 

هواي گرم تابستان.12

اختلال عاطفي و افسردگي  بيشتر درزمستان رخ ميدهد ولي برخي از افراد نيز درتابستان دچار افسردگي ميشوند.

افسردگي تابستان زماني اتفاق مي‌افتد كه بدن فرد ديرتر بافصل جديد هماهنگ ميشود و درآن تاخير مي افتد؛ اين ممكن است به‌ خاطر عدم توازن در شيمي مغز و هورمون ملاتونين باشد.

 

محل زندگي.13

زندگي روستايي و شهري هركدام مزاياي خود رادارند ولي تحقيقات نشان ميدهند كه افرادي كه ساكن شهر هستند ?? درصد بيشتر از روستاييان دچار افسردگي ميشوند زيرا شهرنشينان در بخشي از مغز كه اضطراب را تنظيم و تعديل مي‌كند فعاليت بيشتري دارند. و هرچقدر مقدار استرس و اضطراب هابيشتر باشد فرد دچار اختلالات رواني هم ميشود.

 

روانشناسان و متخصصان مركز مشاوره گپچه در خدمت شما هستند تا در هر كجا كه هستيد، ياري‌تان كنند.

 

منبع: گپچه

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۰۴:۲۱ توسط:sam موضوع:

نكاتي درباره طراحي وبسايت

نكاتي درباره طراحي وبسايت

 

بعضي محيط هاي طراحي سايت ما را عصبي مي كنند. دليل اين موضوع مي تواند متفاوت باشد: از سازمان نيافتگي گرفته تا نور پردازي ضعيف يا رنگهاي متضاد. ولي مشكل اصلي من معمولا با شلوغي است. شلوغي، آن چيزي مي باشد كه مكاني ندارد و متعلق به آن جايي كه قرار دارد نمي باشد و هدفي را دنبال نمي كند.

اين به خاطر اين نيست كه من آدم ركي هستم، بلكه به خاطر آن است كه من طراح هستم و وسواس زيادي روي چيزهايي دارم كه خارج از جايشان هستند و يا نامربوط مي باشند.وقتي بي منظمي شيوع پيدا مي كند، اين موضوع مرا ناراحت و عصبي مي كند و حتي باعث گيج شدن مي شود. بعضي اوقات، حس بدي به من دست مي دهد كه بايد هرچه سريعتر آنجا را ترك كنم. گهگاه، همين حس، در گشت گذار در اينترنت و مشاهده وب سايت ها به من دست مي دهد. به هر كسي همين حس تا حدودي دست مي دهد و تا جايي ادامه پيدا مي كند كه شبكه هاي عصبي مغزش بايد پاسخي به ماندن يا فرار كردن صادر كند (اينجا بمان و با شلوغي مبارزه كن، يا هرچه سريعتر فرار كن). هيچ جاي تعجبي نيست كه بسياري از صفحات وب سايت ها در همان ثانيه هاي اول بازديد، ترك خواهند شد. فرقي نمي كند كه اين موضوع عمدي است يا نه. منزل آدمها و چيدمان اشياء، نمودي فيزيكي از شخصيت آنها مي باشد، درست همانند طراحي وب سايت و مطالب روي آن، كه نمودي مجازي از يك شركت يا فرد مي باشد.

شلوغي اكثرا از چندين منبع ناشي مي شود. با گذشت تدريجي زمان، يك خانه و يك وب سايت، شروع به جمع آوري اشياء مي كنند. در همان زمان، آنها بندرت چيزي را كه ضروري نيست، دور مي ريزند. همچنين اثر "طراحي براي همه" وجود دارد. جاييكه هر سازمان يا بخشي، مي خواهد اطلاعات مورد نياز خود را در وسط صفحه ببيند. بهتر آن است كه تصميم گرفته شود چه چيزي بيشترين اهمييت را دارد و دسترس آساني را به مابقي آنها فراهم آوريد. در اتاق نشيمن، اسباب بازي كودكان بايد در سبدي قرار داشته باشد كه براي اين كار طراحي شده است. در يك وب سايت نيز اوضاع به همين صورت است. اطلاعات بايد در جاي خود و مرتب قرار داشته باشند. بعنوان مثال، مردم به صفحه اول يك وب سايت نمي آيند تا به دنبال كار بگردند.

طراحي سايت فروشگاهي  

در خانه افراد، راه فرار همواره دم دست نمي باشد، ولي در يك صفحه وب سايت، دگمه بازگشت، تنها فشار يك كليك مي باشد. اگر يك وب سايت را شبيه يك خانه در نظر بگيريم، و صفحات آن را اتاقهاي آن، و مردم بازديد كنندگاني براي خانه خود بخواهند، چگونه مي توان كاري كرد كه بازديد كنندگان احساس راحتي كنند و آنجا بمانند و دوباره باز گردند؟ ما بعنوان طراح سايت، چگونه محيطي را مي بايست طراحي كنيم تا بازديد كنندگان را جذب كند، به آنها حس راحتي دهد و آنها را حفظ كند؟ اينها چيزهايي هستند كه طراحان وب سايت و طراحان منازل، همه روزه با آنها دست و پنجه نرم مي كنند.

المانهاي بصري

در طراحي وب سايت، رنگها، نوع فونتها، آيكون ها و تمام تصاوير ديگر بايد همانطور كه يك طراح منزل به سطوح، اسباب اثاثيه ها و قاب عكسها اهمييت مي دهد، مورد توجه قرار گيرند. آيا اين طرحها، مناسب بازديد كننده مي باشد؟ سايتي كه آهن مي فروشد با سايتي كه مداد رنگي مي فروشد از نظر فونت و رنگهاي به كار رفته متفاوت مي باشند. طراحي پورتال

1- رنگ

هر پيامي، رنگ خاص خودش را دارد كه مناسب با كاربران همان پيام مي باشد. به محض آنكه پالت رنگ مناسب انتخاب گرديد، طراح وب سايت مي تواند از رنگها براي هدايت بيشتر كاربران به بخشهاي مربوطه استفاده كنند. با اينكار متون سايت شما نيز طبقه بندي خواهند شد و محيطي مناسب را براي وب سايت تان خواهيد ساخت. رنگهاي گوناگون، رنگهايي كه ضد هم هستند، و يا استفاده از بيش از حد از رنگهاي قوي، مي تواند منجر به ايجاد حس شلوغي و بي نظمي در كاربران شود. طراحي سايت وردپرس    

2- فونت

فونت هاي زياد در يك مكان، درست مشابه شلوغ كردن خانه با اسباب اثاثيه ها در نقاط مختلف خانه مي باشد. به يك طرح وفادار باشيد. در اينصورت كاربران راحتتر خواهند بود و بهتر مي توانند پيامي را كه شما در فونت خود قرار داده ايد را درك كنند.

3- عكس

همه ما صفحاتي از سايت ها را ديده ايم از خانم هاي خنداني كه مسئول فروش هستند و يا تصوير نزديكي از دو دست كه در حال فشار دادن هم مي باشند – "بستن قرار داد" تشكيل شده است. من به اينها شلوغي مي گويم. درست همانند برگه هاي چاپي روي تابلو اعلانات در دانشگاه كه با چسب مي چسباندند. تصاوير (عكسها، چهره ها، و آيكون ها) بايد مبلغ پيام و حس آن باشد. تصاوير هنگاميكه هدفي را دنبال نمي كنند، و يا از كيفيت پاييني برخوردارند و يا آنكه بسيار ضعيف نمايش داده مي شوند، تنها باعث شلوغي خوهند شد. قيمت طراحي سايت

هزينه طراحي سايت     

4- مطالب

اطلاعاتي كه بخوبي دسته بندي شده اند و ترتيب منظمي را دنبال مي كنند، مي توانند در درك بهتر كاربران از اينكه سايت چه چيزي براي ارائه دارد، بسيار موثر باشند. چنانچه المانهاي زيادي بر سر بازديد كننده فرياد بكشند (نظير فلش، فونت هاي بولد، بزرگ، و رنگهايي كه چشم آدم را مي زنند)، احتمال آنكه كاربران سايت شما را ترك كنند بالاتر خواهد رفت. سايت هايي كه تمركز واضحي بر محتواي مورد ارائه دارند، و منطقا پيامها و المانهاي غير ضروري كمتري را سازماندهي مي كنند، محيط مطلوب تري را ارائه خواهند داد. اطلاعاتي كه تنها با يك صدا بيان مي شود و تنها تمركز يك پيام مي باشد، بسيار محتمل تر خواهد بود تا كاربران را بسوي خود جذب كند و براي بازديدهاي آتي گرم نگه دارد.

5- نقشه سايت

يك خانه معمولا با قرار گيري اتاقهايش در مكانهاي مشخص ساخته و طراحي مي شود. درب ورودي خانه، مستقيما به اتاق خواب راه ندارد. همين مطلب نيز در طراحي خوب يك وب سايت در نظر گرفته مي شود. چنانچه بازديد كننده اي مجبور به فكر كردن باشد تا اطلاعات مورد نياز خود را چگونه پيدا كند، احتمال آنكه در سايت شما بماند كمتر خواهد شد. بهترين وب سايت ها آشكارا، در نقشه سايت خود صفحات را طبقه بندي كرده اند و كاربران را به مطالبي هدايت مي كنند كه دگمه هاي بازخوردي نظير لايك در آنها وجود دارند و يا متوني كه وقتي موس را روي آن مي بريد، پر رنگ تر مي شود. طراحي سايت اختصاصي  

6- شلوغي وب سايت

جمله آخر اينكه شلوغي وب سايت بر حرفه شما تاثير خواهد داشت. بسياري از خبرگان اين فن، روي اين موضوع تحقيق كرده اند كه چطور شلوغي در طراحي وب سايت، مي تواند منجر به هدر رفتن زمان و انرژي شود و در نهايت منجر به افزايش پريشاني كاربران شود. در اينترنت، شلوغي صفحات و سايت ها مي تواند بسادگي منجر به سخت تر شدن يافتن اطلاعات مورد نياز شود و در نهايت بازديد كننده سايت شما را ترك خواهد كرد. سايت هايي كه به قوانين ارائه مطالب و پيامها به كاربران، وفادار هستند، محيط منطقي و راحتي را براي سازماندهي مطالب فراهم مي كنند كه منجر به درك بهتر بازديد كننده از اهداف و ساختار سايت خواهد شد. هدف، ساختن خانه اي سازمان يافته و مرتبي مي باشد كه تنها اشياء ضروري دم دست مي باشند كه به كاربران اجازه خواهد داد تا آنچه را كه دنبال آن هستند بيايند.

  1. https://webinja.blog***.net/Post/17/Car-site-design--car-show-site-design.html
  2. https://webinja.blog***.net/Post/14/Business-Center-Website-Design--Shopping-Center-Website-Design.html
  3. https://market-bazar.blog***.net/Post/13/Business-Center-Website-Design--Shopping-Center-Website-Design.html
  4. https://market-bazar.blog***.net/Post/10/Sports-site-design.html
  5. https://tejarat-online.novinblog.net/Post/22/Service-site-design--Service-company-site-design.html
  6. https://tejarat-online.novinblog.net/Post/20/Car-site-design--car-show-site-design.html
  7. https://tejarat-online.novinblog.net/Post/18/Business-Center-Website-Design--Shopping-Center-Website-Design.html
  8. https://tejarat-online.novinblog.net/Post/16/Sports-site-design.html
  9. https://webinja.novinblog.net/Post/19/Sports-site-design.html
  10. https://webinja.novinblog.net/Post/23/Car-site-design--car-show-site-design.html
  11. https://webinja.novinblog.net/Post/21/Business-Center-Website-Design--Shopping-Center-Website-Design.html
  12. https://webinja.novinblog.net/Post/25/Service-site-design--Service-company-site-design.html
  13. http://seoweb1.mahdiblog.com/article-80.html
  14. http://seoweb1.mahdiblog.com/article-78.html
  15. http://seoweb1.mahdiblog.com/article-76.html
  16. http://seoweb1.mahdiblog.com/article-74.html
  17. http://seoweb1.mahdiblog.com/article-72.html
  18. http://seowebmaster.blogtez.com/post55.php
  19. http://seowebmaster.blogtez.com/post53.php
  20. http://seowebmaster.blogtez.com/post51.php

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۲۶:۲۴ توسط:sam موضوع:

اهميت رعايت رژيم غذايي در نوروز افزايش احتمال ابتلا به كرونا در افراد چاق

اهميت رعايت رژيم غذايي در نوروز  افزايش احتمال ابتلا به كرونا در افراد چاق

مديركل دفتر بهبود تغذيه جامعه ضمن تاكيد بر ضرورت رعايت رژيم مناسب غذايي در تعطيلات نوروز گفت: احتمال ابتلاي افراد چاق به كرونا و بيماري بيشتر است.

به گزارش ايسنا، دكتر زهرا عبداللهي افزود: با توجه به شيوع بيماري كرونا در دنيا به خصوص در كشور ما مثل سال هاي قبل آيين ديد و بازديد هاي عيد براي حفظ سلامتي وجود ندارد اما به هر حال با توجه به تعطيلي ها درايام عيد، معمولا برنامه غذايي روزانه تغيير مي كند و اين تغييرات ممكن است سلامت  افراد را به خطر بيندازد.

وي بيان داشت: يكي از مشكلات اساسي كه اكثر مردم در ايام نوروز با آن مواجهند ، اضافه وزن ناشي از مصرف زياد شيريني ، شكلات ، آجيل و تنقلات است . اضافه وزن و چاقي  خود زمينه ساز ديابت نوع 2 ، فشار خون بالا ، چربي خون بالا و بالاخره بيماري هاي قلبي عروقي است.

وي ادامه داد: بايد توجه داشت كه افراد چاق احتمال ابتلاي آنها به كرونا بالا و پيشرفت بيماري بيشتر است . بنابراين با رعايت نكاتي در تغذيه خود در اين ايام مي توانيد از بروز اضافه وزن و چاقي  پيشگيري كنيد.

براي مطالعه ي ادامه ي اين مقاله به سايت خبري مونو نيوز مراجعه كنيد
منبع:مونو نيوز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۳:۱۴ توسط:sam موضوع:

فروشگاه درگاه نمايندگي فروش انواع ترمووود و چوب ترمو در شيراز

خريد ترمووود در شيراز

فروشگاه درگاه نمايندگي فروش انواع ترمووود و چوب ترمو در شيراز اماده ارائه انواع ترمو وود در شيراز با بالاترين كيفيت از بهترين توليدكنندگان اين محصول است . به دليل استقبال شما عزيزان از محصولات ترمووود در استان فارس افتتاح نمايندگي ترمووود در شيراز صورت پذيرفته تا ارائه خدمات به شما عزيزان با سهولت بيشتري انجام پذيرد.

 ترمووود چيست - اگر چوب را در دماهاي بسيار بالا، حدود صد و هشتاد الي دويست و پنجاه درجه سانتي گراد، با بخار گرما دهند، چوب فراوري شده يا ترمووود حاصل مي‌آيد، كه به آن ترمو چوب هم مي‌گويند. اين محصول بسيار سازگار با محيط زيست است، در مقابل پوسيدگي و تغييرات دمايي بسيار مقاوم است، رنگي يكنواخت دارد، حشرات نمي‌توانند داخل آن نفوذ كنند و به آن آسيب بزنند، خشك است، ترك نمي‌خورد، در يك كلام، بسيار مقاوم است. از اين نوع چوب براي نماي ساختمان‌ها، كفپوش‌هاي بيروني خانه‌ها، كفپوش حياط، آلاچيق، روف گاردن‌ها، در و پنجره، نرده پله، پاگرد، سونا، استخر و دكوراسيون داخلي استفاده مي‌كنند.

oy32_z1.jpg

دفتر فروش ترمووود شيراز : بلوار آزادي، حد فاصل چهار راه باغتخت و فلكه اطلسي،  خيابان فروغي، روبروي كوچه ?، ساختمان فروغ ، فروشگاه درگاه

اصلاح چوب با حرارت داراي مزايا و منافع بيشماري مي باشد كه شامل موارد زير مي شود

  • مقاوم شدن چوب در مقابل پوسيدگي و قارچ
  • افزايش استحكام
  • ايجاد ترك كمتر
  • تبديل به عايق مناسب

موارد استفاده ترمو وود

  •  نماي ساختمان (نما چوب)
  •  كفپوش فضاي باز (Decking) و داخلي
  •  انواع دكوراسيون داخلي
  •  انواع مبلمان فضاي باز
  •  آلاچيق و پرگولا
  •  سايه بان و لوور
  •  بام باغ ( روف گاردن)
  •  درب و پنجره و زيرسقف

راي مشاوره رايگان و خريد ترمووود در شيراز با ما تماس بگيريد

  07132262670 – 091770806615 – 09174331733

 qpwm_z2.jpg

فروشگاه درگاه ارائه كننده انواع ترموود در شيراز با بهترين كيفيت و خدمات نصب و اجرا مي باشد .

 فروشگاه درگاه

فروشگاه درگاه به عنوان نماينده انحصاري شركت سكويا چوب از زير مجموعه هاي گروه صنايع گيتي پسند افتخار دارد از زمستان سال ???? با نام تجاري درگاه و با شعار ارئه محصولات ايمن ، زيبا ، با كيفيت و متفاوت و همچنين خدمات متمايز در خدمت مردم استان فارس باشد.

 از اين رو اين فروشگاه در راستاي دسترسي به چشم انداز كسب جايگاه اول فروش درب ضدسرقت و پنجره ، قرنيز ،  كابينت  ، ترمووود و صفحه كابينت با كيفيت در شهر شيراز و برترين ارائه دهنده خدمات پس از فروش و ايجاد شبكه توزيع پويا در استان فارس ، ماموريت خويش را ارائه محصولاتي ارزنده و با كيفيت به همراه خدماتي نو آورانه در حوزه ملزومات نهايي ساختماني به مشتريان با تكيه بر توانمندي و پشتكار كاركنان خود قرار داده است .

تلفن : 07132262670

تلفن همراه :091770806615 – 09174331733

صاحب امتياز : شاهين خانجاني


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۳۱:۲۳ توسط:sam موضوع:

ابزار پيش ساخته پلي يورتان چيست؟

ابزار پيش ساخته پلي يورتان چيست؟

88xs_d2.jpg

ابزار پيش ساخته پلي يورتان يا پلي اورتان يكي از متريالهايي مي‌باشد كه پروسه كار طراحي و اجراي دكوراسيون داخلي را جهت گچ‌گيري و تزئينات سقف و ديوار بسيار آسان و تسريع كرده است. امروزه اكثر طراحان و فعالان در اين حوزه براي انجام كارهاي گچ‌بري دكوراسيون داخليشان از ابزار پلي يورتان استفاده مي‌كنند. ابزار پلي يورتان مسلما داراي مزيت‌هاي بسياري است كه امروزه توانسته محبوبيت بسياري كسب كند و جايگزين شيوه‌هاي سنتي شود. در ادامه به تعدادي از مزيت‌ها و خصوصيات اين ابزار اشاره خواهيم كرد.

ابزار پيش ساخته پلي يورتان بسيار سبك بوده و با نوعي تكنولوژي پليمري و با دانسيته و استحكام و مقاومت بالا توليد مي‌شود.

مزيت و خصوصيات ابزار پيش ساخته از جنس پلي يورتان

پلي يورتان زيرمجموعه‌اي از مواد شيميايي است كه در صنايع زيادي علي الخصوص صنعت لوله كاربرد فراواني دارد. از جمله مزاياي آن مي‌توان به موارد ذيل اشاره نمود:

  • هنگامي كه صحبت از نصب سريع و آسان باشد، مسلما يكي از گزينه‌هاي ما مي‌تواند اين ابزار باشد.
  • ويژگي بعدي آن كيفيت است. اين ابزار امكان توليد در قطعات و سايزهاي مختلف را دارد.
  • نسبت به ابزار پيش ساخته گچي بسيار سبك‌تر است.
  • عمر بسيار بالايي به نسبت گچ دارد و در مرور زمان دچار ترك و تغيير شكل نمي‌شود.
  • مقاومت بسيار بالايي كه در برابر رطوبت و حرارت دارد.
  • رنگ پذيري بالايي دارد و سطح آن مي‌تواند با انواع رنگ‌هاي برپايه آب و روغن رنگ شود.
  • انعطاف پذيري بالايي كه اين ابزار دارد و مي‌توان در تمامي محيط‌ها با شرايط گوناگون اجرا شود.
  • مناسب براي استفاده در محيط‌هاي اسيدي و قليايي.
  • مقرون به صرفه بودن.
  • اين ابزارها از پيش طراحي و توليد شده است، پس نگراني و استرسي مبني بر نتيجه كار نخواهيم داشت.

با توجه به مزاياي ذكر شده، مي‌تواند گزينه مناسبي براي خريد باشد اما مي‌بايستي يك سري نكات را قبل از خريد در نظر داشته باشيم. براي نصب اين ابزار با وجود اينكه  داراي مزيت نصب سريع آسان است، لازم است از افراد نصاب و متخصص كمك بگيريم.

براي نصب اين ابزار بايستي از چسب مخصوص روي سطح مورد نظر استفاده كنيم. و در آخر ابزار پيش ساخته پلي يورتان خام بوده و بايد بعد از نصب رنگ شود. پس بهتر است قبل از رنگ كردن محيط از اين ابزار استفاده نمائيد. البته اگر محيط را رنگ كرده‌ايد و سپس مي‌خواهيد از ابزار پلي يورتان استفاده نمائيد، نگران نباشيد؛ با چند شيوه و ترفند مي‌توانيد ابزارهاي دكوراتيو پلي يورتان را نصب و سپس رنگ كنيد.

موارد مصرف

  • الوار پلي يورتان

اين الوار شامل طرح چوب، الوار سبك، دكوراتيو، چوبي و براكت الوار و ...

  • ستون و سرستون چهارگوش و گرد پلي يورتان

سرستون داخلي و خارجي، ستون پيش ساخته، سرستون پيش ساخته، بدنه ستون خارجي، ستون تخت، ستون گرد و نيم گرد، ستون‌هاي رومي در سايزهاي مختلف براي استفاده در فضاهاي داخلي و نماي ساختمان.

  • براكت

سرتاج، براكت كابينت و چوبي، زير طاق‌ها و قوس راهروها و ...

  • شومينه

شومينه كلاسيك، دكوري، آماده و ...

  • طاقچه ديواري

طاقچه پيش ساخته، كلاسيك، گچي مناسب اتاق پذيرايي و ميهمان، لابي، طاقچه گچي محرابي و ...

  • چراغ ديواري كلاسيك

لوستر ديوار گچي، ديواري كلاسيك، ديواركوب، اتاق خواب و پذيرايي و ...

  • پانل برجسته پلي يورتان

پانل مشبك دكوراتيو، پانل سه بعدي، مشبك برجسته و ...

  • پانل ديواري كلاسيك پلي يورتان

پانل دكوراتيو، كلاسيك، ديوارپوش دكوراتيو، ديوار پوش كلاسيك و ...

  • گل سقف، گنبد و...

دور لامپي ساده و مدرن، دور چراغ آماده و مدرن، گل سقفي، دور لوستر زينتي، قاب لوستر دايره‌اي طرح برجسته مربعي و ...، قاب لوستر حاشيه‌دار، تايل سقفي، گنبد سقفي كلاسيك و ...

  • فريم حاشيه درب پلي يورتان

قاب پنجره، قاب در، كتبيه منبت، كتبيه ساده، روكوب چهارچوب و ...

ابزار نور مخفي پلي يورتان

گلويي نورمخفي و يا ابزارهاي نور مخفي پلي يورتان، درجهت ايجاد خط نوري غيرمستقيم براي حاشيه سقف و يا ايجاد خط نوري غير مستقيم روي سقف راهروها و ديوارها استفاده مي‌شود. اين ابزار پيش ساخته گزينه‌ مناسبي جهت استفاده و جايگزيني براي ابزارهاي گچي سنتي، رابينس و ... مي‌باشد.

موارد مصرف اين ابزار بر روي سقف و ديوار شامل موارد زير است:

استفاده در دور سالن سقف پذيرايي، لبه نور مخفي كناف و يا باكس گچبري رابيتس، در سقف اتاق خواب جهت ايجاد نور مخفي، اتاق كودك، ايجاد نور مخفي براي حاشيه سقف سرويس‌هاي بهداشتي، ايجاد خط نوري غيرمستقيم بالاي قرنيز، نورپردازي اتاق تلويزيون و ...

ويژگي‌هاي ابزار مخفي پلي يورتان

  1. قابليت اجرا و نصب سريع، بدون اتلاف وقت و با كم‌ترين پرت مصالح.
  2. متنوع بودن در انواع سبك‌هاي مدرن و كلاسيك.
  3.  وزن بسيار كم و درحين حال مقاومت و استحكام بالا.
  4. مقرون به صرفه براي انجام پروژه‌هاي ساختماني و تجاري.
  5.  قابليت رنگ‌پذيري بالا در دفعات مختلف بدون نياز به زير سازي و امكان استفاده از تكنيك‌هاي هنري نظير طلاكوب و پتينه
  6. قابليت استفاده در محيط‌هاي مرطوب نظير سرويس هاي بهداشتي، حمام، استخر و همينطور نماهاي ساختمان به دليل مقاومت در برابر رطوبت.
  7. عدم ايجاد ترك و تغيير شكل در مرور زمان.

شركت آركا دكور

مجموعه آركا دكور يكي از بهترين مجموعه هاي توليد كننده و اجرا كننده ابزارهاي پيش ساخته ساختماني است. اين شركت با تيمي ماهر كه از مهندسان و مشاوران حرفه اي تشكيل شده است، قادر است تا پيچيده ترين پروژه ها در اين زمينه را، به بهترين شكل به سر انجام برساند.

منتشر شده در وب سايت برنا


برچسب: ابزار پيش ساخته پلي يورتان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۸:۳۰ توسط:sam موضوع:

Interior Designers Help Make Your House a Home

Interior Designers Help Make Your House a Home

Interior design is becoming increasingly popular everywhere the globe. There’s simply nothing more enjoyable than to relax in your own well-decorated and arranged home.


If you've got recently purchased a brand new house, you're probably cognizant of the stark walls and therefore the bland carpeting. It’s going to be an honest idea for you to rent an expert designer to assist you create your house desire a home. Designers will work with you to confirm a beautiful look that reflects the tastes and also the interests of your loved one relations. The advantages of hiring a designer are practically limitless.
There are some reasons why you'd want to rent an internal designer to figure on the home's aesthetic appeal for you. Designers should attend school to be told their trade and profession. They need literally spent years matching colors and palettes to form gorgeous homes in an exceedingly kind of different areas. These professionals fully understand what looks good in an exceedingly home and what to avoid.
As a replacement homeowner, you will not understand how to match certain colors and which patterns look right in an exceedingly particular room. Thanks to this, your own DIY attempts may set out looking quite ridiculous as far because the home's appeal goes.


Hiring an indoor Designer Makes Decorating Easier
Hiring an inside designer is truly a simple and worthwhile task. The inside design specialist will work with you to urge a sympathize with your interests and your design tastes.
For example, the designer may ask you what colors you wish and what form of overall look you're going for when it concerns your home. You will tell the designer that you simply are going for contemporary chic or more of a rustic feel, looking on your interests and therefore the area during which you're living. The professional will then be able to come up with a glance that's unique to your tastes in order that your home reflects these items.
The interior designer will always shoot ideas and opinions your way before putting any of those things into the finished product. They’ll show you a room's color scheme and therefore the overall feel of the house before they begin painting the walls. This offers you an opportunity to inform the designer if the result goes to be something you may love or if you'd just like the interior design specialist to come back up with another concept that better reflects your tastes.


Save Money on Interior Design
Hiring an expert interior design specialist is usually quite affordable. There are some things that designers can do for you. you'll be able to hire an indoor designer to come back up with a scheme for you and have their own workers get the designing done to avoid wasting time otherwise you can hire a designer to merely create a design scheme. This permits you to try to all of the work yourself together with your family so you'll save cash.
It is important that you just speak together with your designer to search out out what they provide and what their prices are like. Don’t be afraid to check different designers, since all designers charge differently and every one of them have their own unique design qualities.


Relax and luxuriate in Your Home
after the inside designer finishes the project, you may be left with a home that's gorgeous and well-organized. You may find that it's more enjoyable to return home at midnight after an extended day at work after you actually enjoy the way that your home looks. Entertaining guests also can be quite thrill when the proper variety of interior design has been incorporated into the house. There’s no reason for you and your loved ones to be stuck in a very home that's greenhorn and stark white. The correct colors and also the right design theme will make an enormous impact on the way every room looks.
Newer homes often have the essential colors added to walls and tan carpeting that does nothing for the home's aesthetic appeal. Hiring an expert interior design specialist will help the whole house to feel more leisurely and for you to really just like the way that every room happens to appear. You cannot fail when hiring this kind of professional for your own project needs.

 

Design Master’s portfolio ranges from assisting clients making furniture selections to fully coordinated large scale home remodels, new construction, restaurant, office and retail interiors. No matter where a project falls in this range, Design Master helps clients bring beautiful and functional designs to life. As interior designers, we translate our clients’ visions of their spaces into thoughtful, executed designs. We are happy to help new clients at any stage of the design process and will gladly discuss your specific needs in more detail.

Bottom of Form


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۴۸:۰۰ توسط:sam موضوع:

كلاهبرداري حرف آخر ! آيا حقيقت دارد ؟

كلاهبرداري حرف آخر ، از شايعه تا واقعيت !

yy7x_a1.jpg

همه چيز در مورد كلاهبرداري حرف آخر ،‌ حرف آخر كلاهبردار است !  در طي چند سال اخير كه محبوبيت موسسه حرف آخر دو چندان شد حرف‌ها و شايعه‌اي مبني بر موسسه حرف آخر به گوش بعضي از خانواده‌ها و دانش‌ آموزان رسيده است كه از شما خواهشمنديم با خواندن كامل اين مقاله خود تصميم بگيريد كه آيا اين شايعه ها درست هست يا نه !

كلاهبرداري حرف آخر ! آيا حقيقت دارد ؟‌

موسسه حرف آخر سال ???? زير نظر بزرگترين دبير رياضي كشور استاد عبدالرضا منتظري پا عرصه آموزش نوين گذشته و در چند سال گذشته محبوبيت و نتايج درخشاني را به همراه داشته است همانطور كه در جريان هستيد موسسه حرف آخر در صدا و سيماي جمهوري اسلامي برنامه‌هاي متنوعي را براي شما دانش آموزان تهيه كرده و در راستاي عدالت آموزشي گوشه‌اي از زحمات و آموزش‌هاي دبيران خود را به صورت رايگان در اختيار دانش‌آموزان قرار مي‌دهد كه اين موضوع باعث شد تا ما موسسه حرف آخر در اخبار سراسري به عنوان بهترين برند آموزشي شناخته شده و مدارك بين المللي زيادي را دريافت نمايد.

حال بياييد بررسي كنيم كه چرا اين موسسه در سال‌هاي اخير پيشرفت زيادي داشته و باعث شده تا ديگر موسسات اين شايعات را در مورد موسسه حرف آخر بسازند و موسسه حرف آخر را كلاهبردار بدانند و كلاهبرداري حرف آخر را بر سر زبان ها بياندازند، انقلاب بزرگ موسسه حرف آخر در كنكور در زمينه استفاده از پويانمايي و انيميشن و الگوهاي تست زني به جاي تكنيك هاي تست زني مي باشد كه دانش آموز را از شر فرمول هاي زياد و يادگيري سخته مفاهيم نجات داده و دانش آموز را به هدف خود نزديك تر مي كند.

حفظ مطالب به روش حرف حرف آخر

بگذاريد مثالي برايتان بزنم شما قطعاً كتابي در زمينه هاي مختلف را مطالعه كرده ايد اما حال به ياد بياوريد كه چقدر از آن كتاب را به خاطر داريد؟ درسته! حجم زيادي از مطالب كتاب از خاطر شما فراموش شده است يا نه كتاب‌ها و رمان‌هاي بلند به نظر شما اگر به صورت فيلم در بيايند بيشتر لذت بخش هستند يا خواندن كتاب هاي وقت گير يا الان به اين فكر كنيد كه بعد از امتحان هاي مدرسه ديگر مطالب امتحان را فراموش مي كرديد اين به دليل حفظ كردن مطالب مي باشد.

الان اگر به شما شماره تلفني داده و بگويند كه آن را حفظ كنيد و 10 دقيقه بعد آن رابگوييد به راحتي اين كار را انجام ميدهيد اما اگر روز بعد دوباره از شما اين شماره را بخواهند ديگر اين شماره را به خاطر نداريد چون اين شماره وارد حافظه كوتاه مدت شما شده بود. بعد اما اگر شما دروس خود را به صورت شهودي سازي ياد بگيريد ديگر مطالب از ذهن شما خارج نخواهد شد مثل فيلمي كه درگذشت ديديد و الان جزئيات آن فيلم را هنوز به خاطر داريد نقطه قوت موسسه حرف آخر در همين زمينه مي باشد كه مطالبات شهودي سازي و مفهومي كردن دروس به شما آموزش داده مي شود

هنوز كلاهبرداري حرف آخر درست است ؟!

آيا با حرفهايي كه خوانديد هنوز اعتقاد داريد كه حرف آخر كلاهبردار است آيا تا به حال كسي پيدا شده از محتواي موسسه ايراد بگيرد يا بگويد فلان سوال كنكور با اين الگوها حل نمي‌شود خير تمامي سوالات كنكور با الگوهاي اساتيد موسسه قابل حل هستند و اگر دانش آموزي پيدا شود كه ادعا كند سوالي با الگوهاي قابل حل نخواهد بود از موسسه جايزه‌اي دريافت مي‌كند. حسن نيت موسسه آموزشي حرف آخر آنجا اثبات ميشود كه به هر عهدي كه با دانش آموز ببندد به آن پايبند خواهد بود. ما براي دانش آموزان برنامه اي تهيه كرديم تا طبق آن برنامه دروس خود را پيش ببرد و در كنار آن مشاورين مجربي را در اختيار دانش آموزان قرار داده تا سوالات مشاوره اي خود را از مشاوران بپرسند.

نتايج موسسه حرف آخر

اگر موسسه حرف آخر كلاهبردار مي‌دانيد و به كلاهبرداري حرف آخر معتقد هستيد به نتايج درخشاني موسسه نگاه كنيد اسامي رتبه برتر هاي موسسه را فقط در سال ?? برايتان مي گذارم تا بدانيد آيا موسسه مي تواند شما را برطرف كند يا نه

  • حسام مراد بيگي رتبه 2 كنكور رياضي
  • هانا و روژين ياري رتبه 12 و 18 كنكور تجربي
  • فردين شقاقي رتبه 9 كنكور انساني
  • جعفر قرايي رتبه 27 كنكور تجربي
  • مهراد زارع رتبه 31 كنكور تجربي
  • محمد رضا خوشرو رتبه 59 كنكور تجربي
  • سجاد عليزاده رتبه 87 كنكور تجربي و 13 زبان
  • سجاد نوري رتبه 71 كنكور تجربي
  • تورج جعفري رتبه 187 كنكور تجربي
  • فردين باربد رتبه 203 كنكور تجربي

وديگر دوستان رتبه برتر كه به دليل زياد بودن اسامي با عرض معذرت قادر به نام بردن اسمشان نيستيم

ديدي كه كلي دانش آموز از منابع موسسه استفاده كردند و نتايج درخشاني را در كنكورهاي سراسري به دست آوردند حال با كنار گذاشتن اين شايعات با دريافت پكيج هاي موسسه به همراه مشاورين مجرب به جنگ با كنكور رفته و نتايج خوبي را در كنكور به دست بياوريد و در دانشگاه‌هاي معتبر تهران در رشته هاي تجربي و رياضي به هدف خود رسيده و آينده خود را تضمين نماييد

حقيقت در مورد كلاهبرداري حرف آخر

در تمامي موسسات قيمت ها به صورت متفاوت مي باشد ولي در موسسه حرف آخر قيمت‌هاي مصوب باعث شده تا دانش‌آموزان به صورت يكسان ديده شوند و تمامي تخفيف ها به صورت يكسان به تمام دانش آموزان تعلق پيدا كند شما دانش آموزان با مراجعه به فروشگاه موسسه حرف آخر مي توانيد از قيمت ها مطلع شده و منابع موسسه را دريافت نماييد به شايعات ديگر موسسات عليه حرف آخر اعتنا نكرده و با توجه به نتايج و مدارك حرف آخر از منابع موسسه استفاده كرده و مثل ديگر دانش آموزان در كنكور نتايج درخشاني را به دست بياوريد.

به نقل از حرف آخر و بر گرفته از مقاله كلاهبرداري حرف آخر ، از شايعه تا واقعيت !


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۸:۰۹ توسط:sam موضوع:

اندرويد باكس چيست ؟

اندرويد باكس چيست ؟

فيليمو باكس يكي از بهترين اندرويد باكس‌هاي در بازار است كه براي قيمت اين اندرويد باكس ميتوانيد به سايت ديجيكالا مراجعه كنيد. FB-101 با جديدترين فناوري 4K HDR براي پخش تصاوير با كيفيت و با وضوح بالا با كيفيت 4K براي پخش تا 60 فريم در ثانيه ارائه شده است. در طراحي فيليمو باكس FB-101 از پردازنده ي چهار هسته اي و 64 بيتي AML S905X2 Quad-Core ARM Cortex-A53 2.0GHz به همراه پردازنده گرافيكي ARM Dvalin MP2، 2GB حافظه RAM از نوع DDR4 و 16GB حافظه داخلي EMMC جهت بهره بردن از عملكردي سريع و با ثبات استفاده شده است. فيليمو باكس FB-101 از درگاه ها و اتصالات USB، كارت حافظه Micro-SD، بلوتوث نسخه 4.2، Dual-band 2.4GHz/5GHz WIFIبا سرعت انتقال بسيار سريع و فوق العاده و همچنين رابط HDMI 2.1 از پخش ويدئو با وضوح بالا و پخش صداي با كيفيت بالا پشتيباني مي نمايد. سيستم عامل اين محصولAndroid TV 8.1 مي باشد كه از رابط كاربري بسيار ساده اي برخوردار است و امكان استفاده از Google Assistance و همچنين Google Play Store را براي كاربران فراهم مي نمايد. پس از اتصال دستگاه به تلويزيون به سادگي مي توانيد از هزاران فيلم و سريال ارائه شده توسط فيليمو كه اپليكيشن آن بصورت پيش فرض بر روي دستگاه نصب شده است لذت ببريد. به همراه فيليمو باكس، سه ماه اشتراك رايگان فيليمو دريافت خواهيد نمود.

اندرويد باكس ها يا اسمارت تي وي ها به دستگاه هاي هوشمند ساز تلويزيون و ويدئو پروژكتور يا مانيتور گفته ميشود اين گجت ها شامل يك سي پي يو – جي پي يو – خروجي و ورودي هاي متعدد و نرم افزار اندرويد ميباشد.

كارايي اسمارت باكس ها يا كامپيوترهاي كوچك اندرويدي در داشتن يك مغز اندرويدي مانند گوشي و تبلت اندرويدي است كه ميتوان روي آن برنامه هاي اندرويدي مانند تلگرام و واتس آپ و بازي هاي اندرويدي را اجرا نمود.

تفاوت اندرويد باكس با گوشي اتصالات ورودي و خروجي مانند پورت يو اس بي و اچ دي ام آي ورودي شبكه و قابليت كاركرد براي هوشمند كردن تلويزيون و يا مانيتور ميباشد

انواع اندرويد باكس ها توانايي پخش فيلمها و اتصال به اينترنت و پخش شبكه هاي تلويزيوني اينترنتي را نيز دارا هستند لذا به آنها تي وي باكس هم ميگويند .

كاربردهاي اسمارت تي وي باكس SMART BOX  مختصرا به شرح زير ميباشد :

?- استفاده در محيط كار براي مانيتور و ارائه پرزنت .

?- استفاده براي اجراي بازي هاي اندرويدي در روي مانيتور .

?- استفاده براي فيلم ديدن از شبكه هاي اينترنتي فيليمو آپارات فيلم نت و

?- استفاده براي كنترل دوربين هاي مدار بسته و  سيستم هاي IPTV .

?- قابل استفاده در مراكز تفريحي و براي اتصال به منظور هوشمند سازي ويدئو پروژكتور ها و مانيتور ها (تلويزيونها).

?- استفاده در دانشگاه ها و كلاس درس با توجه به قابليت پرتابل بودن آن . ديگر لازم نيست براي مدارس و كلاسهاي درستان هزينه زيادي كنيد و لپ تاپ بخريد ميتوانيد با اندرويد باكس تمام نيازتان را برآورده كنيد … همانطور كه ميدانيد ويروسي شدن كامپيوترها عدم كاركرد لپ تاپ ها سنگين بودن آنها استهلاك و … همه و همه كار را براي معلمان و اساتيد و مديران مدرسه مشكل كرده با اين وسيله كوچك مدرسه تان را هوشمند كنيد(هوشمند سازي مدارس)

خريد انواع اندرويد باكس

 انواع اندرويد باكس در بازار

ميني كامپيوترهاي اندرويدي كه با سايز كوچك همه جا از آنها ميتوان استفاده كرد همگي قابل حمل و نقل هستند چون سايز و وزن كمي دارند بعضي هم بصورت دانگل مستقيما به مانيتور متصل ميشوند

به چند صورت كلي ميتوان آنها را دسته بندي نمود :

?- بر اساس نحوه اتصال : بعضي از اندرويد باكس ها استيك بوده و مانند دانگل هاي HDMI  به پشت TV يا VIDEO PROJECTOR وصل ميگردند يا باكس هستن و با كابل HDMI  وصل ميشوند ..پيشنهاد گجت سنتر با توجه به ابعاد كم باكس استفاده از اندرويد باكس (نه استيك) است چون هم درگاه هاي بيشتري دارد و هم معمولا سخت افزار قوي تري دارند و كمتر داغ ميكنند

?- براساس قيمت : نحوه قيمت گذاري روي اسمارت تي وي ها يا كامپيوترهاي كوچك اندرويدي براساس RAM  وCPU  پشتيباني از فرمت ?و نسخه اندرويد آنهاست بعد از آن نيز برند و گارانتي در بالابردن قيمت تاثير دارد كه گجت سنتر پيشنهاد ميكند دستگاهي تهيه بفرماييد كه براي ديدن فيلم ?K را ساپورت نمايد و براي اجراي برنامه ها CPU  قدرتمندي داشته باشد ( ?هسته اي به بالا) رم نيز در سرعت انجام امور موثر است رم DDR3  سرعت بسيار بالاتري نسبت به رم معمولي دارد همينطور حتما رم ? گيگ به بالا توصيه ميگردد.

?- خروجي و  ورودي ها – اتصالات : اينكه اندرويد باكس شما كابل شبكه ميخورد يا فقط با واي فاي وصل ميشود يا بلوتوث كانكشن دارد و چند تا ورودي USB  دارد براي بسياري حائز اهميت است و بايستي مورد استفاده خود را شناسايي فرماييد. پيشنهاد گجت سنتر انتخاب اندرويد باكسي با حداقل ? USB  و خروجي HDMI  و بلوتوث ميباشد .

?- داراي تيونر داخلي و IPTV : بعضي از انواع اندرويد باكس ها كه اصطلاحا هيبريدي گفته ميشود قابليت گرفتن شبكه ديجيتال صدا و سيماي ايران را نيز دارا هستند و برخي ديگر نيز با داشتن ورودي كابل شبكه LAN امكان استفاده از اتصالات آي پي تي وي را در مراكز علمي و تفريحي فراهم ميكنند .

اندرويد باكس ارزان با قابليت پخش ?K بلوتوثي


برچسب: اندرويد باكس چيست ؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۳۰:۳۲ توسط:sam موضوع: