عاشقتر از ما عاشقتر از ما .

عاشقتر از ما

چگونه با راه اندازي مركز ليزر موهاي زائد كارآفريني كنيم؟

عنوان: چگونه با راه اندازي مركز ليزر موهاي زائد كارآفريني كنيم؟

 

به گزارش خبرگزاري گسترش با استناد به منابع شركت كارمانيا طب راه اندازي مركز ليزر موهاي زائد يكي از پولسازترين كارهايي بوده است كه در چند سال اخير در كشور رونق گرفته است كه در اين مقاله قصد داريم كارآفريني از طريق راه اندازي مركز ليزر موهاي زائد و راه اندازي كلينيك زيبايي را براي شما شرح دهيم

كارآفريني و توسعه ي اقتصاد خانواده ها هميشه در اولويت دولت ها و كشورهاي در حال توسعه بوده است. كشور ما نيز از اين قاعده مستثني نبوده است.

دولت ها همواره با وعده هاي افزايش درآمد خانوارها روي كار آمده و هميشه از كارافريني و كارآفرينان استقبال ميكنند زيرا كارآفرين بخشي از زحمات دولت را براي ايجاد شغل در كشور ميكاهد.

راه اندازي كلينيك زيبايي يكي از پولسازترين حوزه هايي است كه سالهاي اخير در كشور رونق گرفته و مورد توجه كارآفرينان نيز بوده است حال ما سعي داريم بگوييم كه چگونه ميتواند با راه اندازي كلينيك زيبايي و ليزر موهاي زائد كار آفريني كرد و از اين طريق به كسب درآمد پرداخت.

 

كارآفريني چيست و كارآفرين كيست؟ 

 

تعاريف زيادي براي مفهوم كارآفريني و كارآفرين وجود دارد كه ميتوان از مهمترين و زيباترين آن به تعريف ريچارد كانتيلون بسنده كرد

ريچارد كانتيلون اقتصاددان فرانسوي-ايرلندي قرن ?? و ?? ميلادي، عصاره‌ي اصلي كارآفريني را در ريسك كردن مي‌داند.

او كارآفريني را اين گونه تعريف ميكند:

كسي كه كسب و كاري را سامان مي‌دهد و ريسك اين كار را مي‌پذيرد. به اين اميد كه از اين ريسك كردن، سودي به دست آورد.

 

كارآفرين حوزه زيبايي كيست و كارآفريني در صنعت زيبايي چگونه است؟ 

 

طبق تعريف بالا كارآفرين صنعت زيبايي كسي است كه ميتواند يك كلينيك زيبايي و ليزر را راه اندازي و تجهيز كند و ريسك آن را بپذيرد و بتواند از آن به درآمد برسد تا بتواند به تعدادي از افراد كه مشغول فعاليت در آن مركز زيبايي يا ليزر هستند، حقوق بدهد.

تجهيز كردن كلينيك زيبايي و ليزر و مديريت آن كاري تخصصي و حرفه اي ميباشد كه در اين مقاله از اين كار به عنوان كارآفريني نام برده ايم، توسط شركت هاي اندكي در كشور انجام ميشود كه شركت كارمانيا طب يكي از اين شركت ها ميباشد كه كارآفرينان زيادي توسط اين شركت به تجهيزات و دستگاه هاي روز دنيا دسترسي دارند

اين تعريفي مختصر از كارآفريني در صنعت زيبايي و ليزر موهاي زائد بود كه در ادامه سعي داريم به شما آموزش دهيم كه چگونه ميتوانيد با راه اندازي مركز ليزر موهاي زائد يك كارآفرين موفق در شهر خود و يا كشور عزيزمان شويد

 

 

چگونه با راه اندازي مركز ليزر موهاي زائد كار آفريني كنيم؟ 

 

شركت كارمانيا طب چندين سال است در حوزه واردات دستگاه هاي ليزر موهاي زائد و ساير دستگاه هاي زيبايي و ليزري در حال فعاليت و كارآفريني در سطح اول كشور ميباشد كه كلينيك هاي ليزر موهاي زائد بسياري در كشور تجهيز و مشاوره داده است كه باعث اشتغال تعداد زيادي از هموطنانمان شده است

امروزه با پيشرفت تكنولوژي براي از بين بردن موهاي زائد از روش هاي سنتي استفاده نميشود و دستگاه هاي ليزر جاي مراكز اپيلاسيون، مومك و... را گرفته اند و اين موضوع يك فرصت براي ايجاد شغل و كار آفريني شده است كه شركت كارمانيا طب همواره به افرادي كه علاقمند بودند كه در حوزه زيبايي كارآفريني كنند و فعاليت خود را آغاز كنند كمك كرده تا بهترين و مجهزترين مراكز زيبايي و ليزر را راه اندازي كنند و از آن به درآمدهاي قابل توجهي برسند و تعداد زيادي شغل ايجاد كنند

شما با همكاري با يك پزشك و تجهيز كردن محل خود به يك دستگاه ليزر موهاي زائد به همين راحتي ميتوانيد يك مركز ليزر موهاي زائد راه اندازي كنيد كه در كمترين حالت 3 تا 5 نفر ميتوانند در اين مركز فعاليت كنند و شما براي حداقل 3 نفر ايجاد شغل كنيد

چه بسا در حال حاضر برخي مراكز ليزر و زيبايي در كشور وجود دارند كه بالاي 50 نفر را به صورت مستقيم و حدود 100 نفر را به صورت غير مستقيم داراي شغل كرده اند.

 

دستگاه ليزر موهاي زائد چيست؟ 

 

ليزر موهاي زائد يكي از بهترين روش هايي است كه در دنياي امروز براي از بين بردن اين موهاي زائد استفاده مي شود. روش هايي مانند اپيلاسيون، مومك، اصلاح با تيغ و غيره، هيچ كدام به خوبي ليزر كار نمي كنند. در روش‌هاي سنتي، فوليكول مو هدف نيست، بلكه فشار اصلي روي پوست است و آسيب زيادي به پوست وارد مي‌كند.

دستگاه ليزر موهاي زائد با تاباندن اشعه ليزر بر روي پوست و نفوذ اشعه به پوست باعث از بين رفتن فوليكول هاي مو در زير پوست ميشود كه اين موضوع باعث حذف دائمي مو در نقاط مختلف بدن ميشود.

دستگاه ليزر كندلا و دستگاه ليزر تيتانيوم كه توسط شركت كارمانيا طب به ايران وارد ميشوند را ميتوان جزء بهترين دستگاه هاي ليزر مو در دنيا دانست.

 

 

 

چگونه از طريق دستگاه ليزر موهاي زائد درآمد كسب كنيم؟ 

 

در ايالات متحده، ليزر بدن براي نواحي كوچكتر مانند زيربغل يا لب بالايي مي تواند بين 60 تا 160 دلار براي هر جلسه ليزر موهاي زائد هزينه داشته باشد. براي مناطق بزرگتر، هزينه هر درمان مي تواند به 800 دلار برسد. وقتي آن را در شش يا هشت ضرب كنيد. (چون افراد براي ليزر موهاي خود حداقل 6 تا 8 جلسه بايد براي ليزر بدن خود به مركز مراجعه كنند.) مقدار قابل توجهي دريافت خواهيد كرد.

در ايران ليزر نواحي كوچك چند صد هزار تومان و براي نواحي بزرگ و كل بدن تا چند ميليون تومان هزينه دارد.

اين مقادير براي مشتريان بسيار ارزان تر و دائمي تر از اپيلاسيون است. اين امر باعث شده است كه بسياري از افراد جامعه ليزر موهاي زائد را به اصلاح و اپيلاسيون ترجيح دهند و همانطور كه مي دانيد روز به روز بر تعداد اين افراد افزوده مي شود و اين موضوع مي تواند براي صاحبان كلينيك عالي و سودآور باشد.

راه اندازي مراكز ليزر موهاي زائد در ايران از منطق اقتصادي بسيار خوب و عالي برخوردار بوده و بازدهي نسبتا خوبي نيز دارد، شركت كارمانيا طب مي تواند شما را در اين مسير راهنمايي كند.

با راه اندازي يك مركز ليزر موهاي زائد با دستگاه ليزر تيتانيوم ميتوانيد يك بازگشت سرمايه عجيب و غريب را تجربه كنيد زيرا قيمت دستگاه ليزر تيتانيوم شركت كارمانيا طب تقريبا استثنايي بوده كه به صاحبين كسب و كار اين فرصت را ميدهد كه با كمترين قيمت مركز ليزر خود را راه اندازي كنند.

 

معرفي شركت كارمانيا طب براي مشاوره راه اندازي مركز ليزر موهاي زائد

 

شركت كارمانيا طب بزرگترين و بهترين شركت واردكننده تجهيزات ليزري و زيبايي و پزشكي در ايران ميباشد كه نمايندگي دستگاه ليزر تيتانيوم در ايران ميباشد

شركت كارمانيا طب تامين كننده كالا براي سايت ديجيكالا، ترب و ايمالز ميباشد كه جز معتبرترين سايت هاي فروشگاهي در ايران ميباشند.

شركت كارمانياطب با تجهيز صدها كلينيك در كشور رتبه نخست فروش دستگاه ليزر موهاي زائد را در كشور به خود اختصاص داده است كه اين موضوع باعث شده است كلينيك هاي زيادي در كشور زير نظر اين شركت شروع به فعاليت كنند.

مشاوران شركت كارمانيا طب تمامي سرمايه گذاران، پزشكان و افراد علاقه مند به راه اندازي مراكز زيبايي را مشاوره ميدهند كه در اين مسير به موفقيت برسند تا خود بتوانند فروش بيشتري را در كشور تجربه كنند، همانطور كه تا كنون تمام مراكزي كه با اين شركت كار ميكنند به فكر توسعه و راه اندازي شعبه جديد هستند

 

https://baamardom.ir/202935/

https://www.jesarat.com/sherkat-karmania/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۶:۵۱ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :