عاشقتر از ما عاشقتر از ما .

عاشقتر از ما

قيمت و شرايط خريد ملك در قبرس شمالي چگونه است؟

قيمت و شرايط خريد ملك در قبرس شمالي چگونه است؟

 

f459361_f10.jpg

 

يكي از محبوب‌ترين و پرسودترين روش‌هاي مهاجرت و زندگي در قبرس شمالي، خريد ملك در اين كشور است.  با خريد ملك در قبرس شمالي، امكان اخذ اقامت براي فرد متقاضي و خانواده‌ي او فراهم مي‌شود.

گرچه خريد ملك در قبرس شمالي، فاقد پيچيدگي‌ها و مراحل اداري سخت است، اما بهتر است كه بدون كمك گرفتن از مشاوران حرفه‌اي در اين زمينه، اقدامي نكنيد.

به طور مثال، املاك در قبرس شمالي، داراي اسناد مختلفي هستند؛ كه برخي از آن‌ها مناسب خريد براي سكونت و مصارف شخصي نيستند.

با ما همراه باشيد تا در اين مقاله به طور مفصل به بحث خريد ملك در قبرس شمالي بپردازيم.

درباره قبرس

كشور جزيره‌اي قبرس، سومين جزيره‌ي بزرگ در حوزه‌ي درياي مديترانه است. اين كشور در همسايگي كشور يونان و تركيه قرار دارد. به دليل موقعيت خوب جغرافيايي كه قبرس شمالي در آن قرار دارد، مورد تجاوز حاكمان و قدرتمندان جهان قرار گرفت.

در نتيجه‌ي اختلافاتي كه بين ترك تبارها و يوناني تبارها در قبرس به وجود آمد، اين كشور به دو بخش قبرس شمالي و قبرس جنوبي تقسيم شد.

قبرس شمالي تحت قيوميت تركيه و قبرس جنوبي توسط يونانيان اداره مي‌شود. پايتخت كشور قبرس كه شهر نيكوزيا بود، به دو نيم تقسيم شد و امروزه به پايتخت دو تكه در جهان شهرت دارد.

نيكوزياي شمالي در قبرس شمالي و نيكوزياي جنوبي در قبرس جنوبي، پايتخت هستند.

زبان رسمي مردم در قبرس شمالي تركي استانبولي است؛ اما به دليل حضور توريست‌ها، دانشجويان بين المللي، بازرگانان و ... زبان انگليسي و آلماني نيز در اين كشور بسيار رايج است؛ تا جايي كه براي برخي مشاغل تسلط به دو زبان تركي و انگليسي الزامي است.

گرچه مردم بومي قبرس شمالي اكثرا مسلمان هستند، اما آنان اعتقاد دارند كه دين هر كسي در قلب اوست و براي افرادي كه غير مسلمان هستند، مشكلي ايجاد نمي‌كنند.

واحد پولي رايج در قبرس ترك، لير تركيه است؛ اما در برخي مسائل مانند پرداخت شهريه دانشگاه، خريد ملك در قبرس شمالي و ... از دلار، پوند و يورو نيز استفاده مي‌كنند.

مراحل خريد ملك در قبرس شمالي

براي خريد ملك در قبرس شمالي، گذراندن مراحل زير الزامي است:

انتخاب ملك

در اولين مرحله، لازم است كه در بين املاك موجود، خانه‌اي را انتخاب كنيد، كه الزامات شما داشته باشد. يعني اينكه قيمت، متراژ، امكانات و ... آن متناسب با نياز شما باشد. شما مي‌توانيد از مشاوران حرفه‌اي در زمينه‌ي خريد ملك در قبرس شمالي راهنمايي بگيريد.

پيش پرداخت

بعد از اينكه خانه را انتخاب كرديد، با فروشنده وارد مذاكره خواهيد شد. چنانچه به توافق رسيديد، بايد بين هزار تا دو هزار پوند از كل مبلغ ملك را به فروشنده بپردازيد كه او نتواند ملك را به شخص ديگري بفروشد.

بررسي ملك

در اين مرحله بايد وضعيت ملك را چك كنيد. منظور از وضعيت، بررسي وام، قرض، بدهي و ... ملك است. توصيه مي‌كنيم كه در اين مرحله حتما از وكلاي خبره و معتمد كمك بگيريد. چنانچه در هر يك از اين موارد مشكلي وجود داشته باشد، پيش پرداخت فورا به شما بازگردانده مي‌شود و قرارداد فسخ است.

تنظيم قرارداد

بعد از اينكه با فروشنده به توافق رسيديد، يك قرارداد به زبان انگليسي كه نياز به امضا دو شاهد دارد، را امضا مي‌كنيد.

مجوز خريد

اگر شما ترك قبرسي نيستيد، بايد براي اخذ مجوز انتقال سند مالكيت اقدام كنيد. اين مجوز را انجمن شهرداري قبرس شمالي صادر مي‌كند و هزينه‌ي آن بين 200 الي هزار پوند است.

انتقال سند مالكيت

پس از دريافت مجوز انتقال مالكيت، شما و فروشنده هر دو بايد ماليات انتقال را بپردازيد و سپس فروشنده در اداره‌ي ثبت اسناد، مالكيت ملك را به شما منتقل مي‌كند.

شرايط خريد ملك در قبرس شمالي

يكي از مهم‌ترين شرايط خريد ملك در قبرس شمالي، اين است كه اگر شخص خريدار، سوء سابقه‌ي كيفري داشته باشد، چه در كشور مبدا و چه در هر جاي ديگر، اجازه‌ي خريد ملك در اين كشور را نخواهد داشت.

در اولين مرحله براي خريد ملك در قبرس شمالي، بايد درخواست خود را به انجمن شهرداري قبرس شمالي بدهيد. براي اخذ موافقت با درخواست خريد ملك از سوي انجمن شهرداري قبرس شمالي، حدود 6 ماه زمان لازم است.

هر فرد و يا زوج، تنها مي‌توانند يك ملك بخرند. اين يعني كه اجازه‌ي خريد چند خانه را باهم  ندارند. خانه‌ي خريداري شده، حداكثر مي‌تواند 1338 متر مربع باشد.

نكته‌ي مهم اينكه اگر صاحب ملك فردي غير قبرسي يا غير ترك ( خارجي ) باشد، محدوديتي براي اندازه‌ي ملك انتخابي نداريد.

از ديگر الزامات براي مهاجرت به قبرس شمالي از طريق خريد ملك در اين كشور، انجام آزمايشات مورد تاييد كشور قبرس شمالي و گرفتن گواهي سلامت كامل جسمي است.

هزينه خريد ملك در قبرس شمالي

اكثر پروژه‌هاي ساختمان سازي در قبرس شمالي، امكان خريد اقساطي ملك را براي خريداران فراهم كرده‌اند. براي استفاده از اين شرايط، لازم است كه حداقل سي درصد از كل مبلغ را در هنگام عقد قرارداد پرداخته و مابقي مبلغ ملك را در اقساط بلند مدت بدون بهره، بپردازيد.

قيمت املاك در قبرس شمالي، به نسبت ساير كشورها با همين موقعيت، شرايط و امكانات بسيار كمتر است.

قيمت خانه در شهرهاي مختلف، با يكديگر فرق دارند. به طور مثال در نيكوزيا ( پايتخت ) قيمت هر متر مربع ملك 1771 يورو، در فاماگوستا 1019 يورو و در گيرنه 918 يورو است.

قيمت خانه‌ي آپارتماني در مناطق ساحلي از حدود 20 هزار پوند و ويلاها از 62 هزار پوند شروع مي‌شود. آپارتمان و پنت‌هاوس‌هاي لوكس هم با حداكثر قيمت 200 هزار پوند در قبرس شمالي وجود دارند.

مزاياي خريد ملك در قبرس شمالي

خريد ملك در قبرس شمالي، مزايايي براي شخص خريدار و همراهان او دارد كه در ادامه به آن‌ها مي‌پردازيم:

  • بالا بودن ميزان امنيت
  • امكان خريد اقساطي ملك ( 30 درصد پيش پرداخت و مابقي طي اقساط بلند مدت بدون بهره )
  • خريد ملك با پوند انگلستان
  • امكان اخذ اقامت موقت و دائم با خريد ملك در قبرس شمالي براي شما و اعضا خانواده‌تان
  • پايين بودن نرخ بيكاري، ماليات و تورم
  • امكان اخذ شهروندي قبرس شمالي
  • امكان تحصيل رايگان فرزندان
  • ارزش افزوده‌ي سالانه‌ي ملك
  • وجود دانشگاه بين المللي و معتبر
  • آب و هواي معتدل و مديترانه‌اي
  • مردمان خونگرم و صميمي
  • جامعه‌ي مهاجر پذير
  • طبيعت بكر
  • سواحل زيبا و خاص

موارد مذكور، تعداد محدودي از مزاياي زندگي در قبرس شمالي است. هر فرد با توجه به هدفي كه براي آن به قبرس شمالي مهاجرت كرده، مزاياي خاصي را برمي‌شمارد.

مدارك خريد ملك در قبرس شمالي

ارائه‌ي مواردي كه در ادامه به آن‌ها اشاره مي‌كنيم، براي خريد ملك در قبرس شمالي لازم است:

  • شناسنامهي همه‌ي اعضا خانواده
  • ترجمهي سند ازدواج ( در صورت تاهل )
  • ارائه‌ي اصل گذرنامه و كپي تمام صفحات آن
  • ارائه‌ي سند ملك ( اگر ملك ديگري در قبرس شمالي به نام شما است )
  • اصل و كپي قراردادهاي فروش ملك ( اگر قبلا در قبرس شمالي خانه‌اي فروخته‌ايد )
  • اصل و كپي قراردادهاي اجاره ( اگر اكنون در ملكي اجاره‌اي در قبرس شمالي زندگي مي‌كنيد )
  • 6 تمبر به تركي
  • برگه گواهي عدم سو پيشينه

 

منبع: زيتون


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۲۴:۲۵ توسط:sam موضوع:

قبل از خريد لگو مردعنكبوتي حتما به گارانتي آن توجه كنيد

خريد لگو مردعنكبوتي

لگو مردعنكبوتي يكي از آن اسباب‌بازي‌هايي است كه جنبه‌هاي مختلف ذهن كودك را درگير مي‌كند و او را از نظر ذهني به چالش مي‌كشد تا بتواند سرگرمي و اوقات فراغت و همچنين بازي و سرگرمي داشته باشد و هوش ذهني او را تقويت كند. لگو مردعنكبوتي يكي از اسباب بازي هاي ساختماني محبوب و مورد علاقه كودكان بالاي 6 سال است. با خريد اسباب بازي هاي لگو مردعنكبوتي مي توانيد اوقات خوشي را به فرزندان خود بدهيد و لذت زيادي ببريد.

فروشگاه اينترنتي بارلي توي به عنوان مرجع مهم خريد لگو در كشور با سالها تجربه و تخصص در اين زمينه مي تواند انواع لگوهاي مردعنكبوتي را با كيفيت و تنوع بالا به مشتريان خود عرضه كند. براي مشاهده و بررسي قيمت اسباب بازي هاي لگو مردعنكبوتي مي توانيد به صفحه دسته بندي لگو مردعنكبوتي در فروشگاه اسباب بازي بارلي توي مراجعه كنيد.

درباره ي لگو مردعنكبوتي

در زير به نكات مهمي در مورد لگوهاي مردعنكبوتي اشاره كرده ايم. قبل از خريد لگو اسپايدرمن بايد اين نكات ها را به دقت در نظر بگيريد و ويژگي هاي كلي اين اسباب بازي ها را درك كنيد.

- از آنجايي كه لگو مردعنكبوتي انواع مختلفي دارد، تعداد قطعات آنها نيز بسته به مدل آنها متفاوت است. پس هميشه قبل از خريد لگو مردعنكبوتي به تعداد اسباب بازي هاي لگو مردعنكبوتي توجه كنيد.

كشور مبدا اسباب بازي هاي لگو مردعنكبوتي دانمارك است و اين اسباب بازي ها ساخت شركت دانماركي لگو بوده و در بسياري از فروشگاه هاي اينترنتي ايران به فروش مي رسد.

- اسباب بازي هاي لگو مردعنكبوتي براي كودكان 6 سال به بالا مناسب است و كودكان بالاي شش سال، نوجوانان يا بزرگسالان مي توانند ساعت ها با خريد و بازي با لگو مردعنكبوتي سرگرم شوند.

 كيفيت لگو مردعنكبوتي

اگر به اسباب بازي هاي لگو مردعنكبوتي و انتخاب گسترده آنها علاقه داريد، توصيه مي كنيم در خريد لگو مردعنكبوتي از فروشگاه لگو به ويژگي هايي مانند اصالت، كيفيت، گارانتي و ... توجه كنيد. در زير نگاهي دقيق‌تر به عواملي كه بر هزينه مرد عنكبوتي لگو تأثير مي‌گذارند، خواهيم داشت.

قبل از خريد لگو مردعنكبوتي مراقب اصالت لگو باشيد

لگوهاي واقعي مرد عنكبوتي با همتايان تقلبي خود بسيار متفاوت هستند. يكي از تفاوت هاي اصلي آنها كيفيت بالاي قطعات در لگوهاي اصلي مرد عنكبوتي است. تعداد قطعات لگوهاي مردعنكبوتي به قدري زياد است كه معمولا بچه ها بارها با آن ها بازي مي كنند و اگر ساختمان لگو مردعنكبوتي كيفيت خوبي نداشته باشد، قطعا بعد از گذشت زمان و استفاده مكرر آسيب مي بيند. در نتيجه هنگام خريد لگو مردعنكبوتي به اصالت آن بسيار دقت كنيد.

قبل از خريد اسباب بازي لگو مردعنكبوتي به كيفيت قطعات آن توجه كنيد.

هنگام خريد لگو مردعنكبوتي بايد به كيفيت قطعات لگو توجه كرد. زيرا اين اسباب بازي ها براي كودكان طراحي شده اند و پس از استفاده هاي زياد ممكن است آسيب ببينند. خريد اسباب بازي هاي لگو مردعنكبوتي با كيفيت خوب مي تواند در هزينه شما صرفه جويي كند. بنابراين اگر قصد خريد لگو مردعنكبوتي ارزان و باكيفيت را داريد، توصيه مي كنيم از يك مركز معتبر داراي نمادهاي الكترونيكي خريد كنيد.

قبل از خريد لگو مردعنكبوتي حتما به گارانتي آن توجه كنيد

نكته ديگري كه قبل از خريد لگو مردعنكبوتي بايد به آن توجه كرد گارانتي محصول است. هر لگو مردعنكبوتيي كه مي‌خريد بايد با ضمانت تعويض همراه باشد تا اگر مطابق آنچه در صفحه محصول توضيح داده شده نيست يا آسيب ديده است، بتوانيد به راحتي آن را برگردانيد.

لگو مردعنكبوتي ارزان بخريد.

يكي ديگر از لگوهاي معروف و محبوب در بين كودكان لگوهاي مرد عنكبوتي است. مرد عنكبوتي به عنوان يكي از محبوب ترين قهرمانان كودكان و نوجوانان شناخته مي شود. اين موضوع باعث شده است كه بسياري از والدين به خريد ارزان لگو مردعنكبوتي بپردازند. لگوهاي مردعنكبوتي در اشكال و اندازه هاي مختلف براي سنين مختلف طراحي و عرضه مي شوند. با توجه به محبوبيت اين شخصيت مي توان انتظار داشت كه لگوهاي مرد عنكبوتي نسبت به لگوهاي ساده قيمت بالاتري داشته باشند.

بسياري از برندهاي چيني مدل هاي لگو مرد عنكبوتي ارزان عرضه مي كنند اما بايد بدانيد كه اين گونه لگوها كيفيت بالايي ندارند و پس از مدتي استفاده برخي از آنها از بين مي روند پس بهتر است. لگوهاي مرد عنكبوتي از برندهاي خارجي. از آنجايي كه ست هاي لگو مردعنكبوتي در مدل ها و اندازه هاي مختلف توليد و عرضه مي شوند، مي توانيد لگوهاي مردعنكبوتي ارزان قيمت را در بين آنها پيدا كنيد.

مرد عنكبوتي لگو اصلي

خريد لگو مردعنكبوتي اصلي بسيار مهم است. دليل اين امر اين است كه كودكان زمان زيادي را صرف بازي با اين لگوها مي كنند و اگر كيفيت اين لگوها خوب نباشد تقلبي نيز هستند و زمان زيادي براي شكستن آنها نياز است. از آنجايي كه لگوهاي مرد عنكبوتي طرفداران زيادي دارند و با فروش خوبي همراه هستند، بسياري از توليدكنندگان لگوهاي مرد عنكبوتي تقلبي مي سازند و به جاي لگوهاي اصلي مرد عنكبوتي به مصرف كنندگان مي فروشند.

بسياري از والدين نمي توانند تقلبي بودن اين محصولات را تشخيص دهند و پس از مدتي متوجه مي شوند كه كيفيت پاييني دارند. بنابراين در اين شماره اهميت خريد از يك فروشگاه معتبر كه لگو مردعنكبوتي اورجينال را عرضه مي كند مشهود است.

لگو مردعنكبوتي را مي فروشيم

امروزه مي توانيد وب سايت ها و فروشگاه هاي زيادي را در فضاي مجازي مشاهده كنيد كه لگوهاي مردعنكبوتي را مي فروشند. يك فروشگاه اينترنتي كه در زمينه فروش لگو عنكبوت فعال است بايد لگو را با بهترين كيفيت به مشتريان خود عرضه كند تا پس از مدتي افراد ديگر نيازي به خريد لگو مرد عنكبوتي نداشته باشند. همچنين پكيج مورد نياز بايد به درستي پشتيباني شود تا افراد بتوانند هرگونه مشكل يا سوال مرتبط با محصول را پيگيري كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۷:۴۱ توسط:sam موضوع: