عاشقتر از ما عاشقتر از ما .

عاشقتر از ما

اندرويد باكس چيست ؟

اندرويد باكس چيست ؟

فيليمو باكس يكي از بهترين اندرويد باكس‌هاي در بازار است كه براي قيمت اين اندرويد باكس ميتوانيد به سايت ديجيكالا مراجعه كنيد. FB-101 با جديدترين فناوري 4K HDR براي پخش تصاوير با كيفيت و با وضوح بالا با كيفيت 4K براي پخش تا 60 فريم در ثانيه ارائه شده است. در طراحي فيليمو باكس FB-101 از پردازنده ي چهار هسته اي و 64 بيتي AML S905X2 Quad-Core ARM Cortex-A53 2.0GHz به همراه پردازنده گرافيكي ARM Dvalin MP2، 2GB حافظه RAM از نوع DDR4 و 16GB حافظه داخلي EMMC جهت بهره بردن از عملكردي سريع و با ثبات استفاده شده است. فيليمو باكس FB-101 از درگاه ها و اتصالات USB، كارت حافظه Micro-SD، بلوتوث نسخه 4.2، Dual-band 2.4GHz/5GHz WIFIبا سرعت انتقال بسيار سريع و فوق العاده و همچنين رابط HDMI 2.1 از پخش ويدئو با وضوح بالا و پخش صداي با كيفيت بالا پشتيباني مي نمايد. سيستم عامل اين محصولAndroid TV 8.1 مي باشد كه از رابط كاربري بسيار ساده اي برخوردار است و امكان استفاده از Google Assistance و همچنين Google Play Store را براي كاربران فراهم مي نمايد. پس از اتصال دستگاه به تلويزيون به سادگي مي توانيد از هزاران فيلم و سريال ارائه شده توسط فيليمو كه اپليكيشن آن بصورت پيش فرض بر روي دستگاه نصب شده است لذت ببريد. به همراه فيليمو باكس، سه ماه اشتراك رايگان فيليمو دريافت خواهيد نمود.

اندرويد باكس ها يا اسمارت تي وي ها به دستگاه هاي هوشمند ساز تلويزيون و ويدئو پروژكتور يا مانيتور گفته ميشود اين گجت ها شامل يك سي پي يو – جي پي يو – خروجي و ورودي هاي متعدد و نرم افزار اندرويد ميباشد.

كارايي اسمارت باكس ها يا كامپيوترهاي كوچك اندرويدي در داشتن يك مغز اندرويدي مانند گوشي و تبلت اندرويدي است كه ميتوان روي آن برنامه هاي اندرويدي مانند تلگرام و واتس آپ و بازي هاي اندرويدي را اجرا نمود.

تفاوت اندرويد باكس با گوشي اتصالات ورودي و خروجي مانند پورت يو اس بي و اچ دي ام آي ورودي شبكه و قابليت كاركرد براي هوشمند كردن تلويزيون و يا مانيتور ميباشد

انواع اندرويد باكس ها توانايي پخش فيلمها و اتصال به اينترنت و پخش شبكه هاي تلويزيوني اينترنتي را نيز دارا هستند لذا به آنها تي وي باكس هم ميگويند .

كاربردهاي اسمارت تي وي باكس SMART BOX  مختصرا به شرح زير ميباشد :

?- استفاده در محيط كار براي مانيتور و ارائه پرزنت .

?- استفاده براي اجراي بازي هاي اندرويدي در روي مانيتور .

?- استفاده براي فيلم ديدن از شبكه هاي اينترنتي فيليمو آپارات فيلم نت و

?- استفاده براي كنترل دوربين هاي مدار بسته و  سيستم هاي IPTV .

?- قابل استفاده در مراكز تفريحي و براي اتصال به منظور هوشمند سازي ويدئو پروژكتور ها و مانيتور ها (تلويزيونها).

?- استفاده در دانشگاه ها و كلاس درس با توجه به قابليت پرتابل بودن آن . ديگر لازم نيست براي مدارس و كلاسهاي درستان هزينه زيادي كنيد و لپ تاپ بخريد ميتوانيد با اندرويد باكس تمام نيازتان را برآورده كنيد … همانطور كه ميدانيد ويروسي شدن كامپيوترها عدم كاركرد لپ تاپ ها سنگين بودن آنها استهلاك و … همه و همه كار را براي معلمان و اساتيد و مديران مدرسه مشكل كرده با اين وسيله كوچك مدرسه تان را هوشمند كنيد(هوشمند سازي مدارس)

خريد انواع اندرويد باكس

 انواع اندرويد باكس در بازار

ميني كامپيوترهاي اندرويدي كه با سايز كوچك همه جا از آنها ميتوان استفاده كرد همگي قابل حمل و نقل هستند چون سايز و وزن كمي دارند بعضي هم بصورت دانگل مستقيما به مانيتور متصل ميشوند

به چند صورت كلي ميتوان آنها را دسته بندي نمود :

?- بر اساس نحوه اتصال : بعضي از اندرويد باكس ها استيك بوده و مانند دانگل هاي HDMI  به پشت TV يا VIDEO PROJECTOR وصل ميگردند يا باكس هستن و با كابل HDMI  وصل ميشوند ..پيشنهاد گجت سنتر با توجه به ابعاد كم باكس استفاده از اندرويد باكس (نه استيك) است چون هم درگاه هاي بيشتري دارد و هم معمولا سخت افزار قوي تري دارند و كمتر داغ ميكنند

?- براساس قيمت : نحوه قيمت گذاري روي اسمارت تي وي ها يا كامپيوترهاي كوچك اندرويدي براساس RAM  وCPU  پشتيباني از فرمت ?و نسخه اندرويد آنهاست بعد از آن نيز برند و گارانتي در بالابردن قيمت تاثير دارد كه گجت سنتر پيشنهاد ميكند دستگاهي تهيه بفرماييد كه براي ديدن فيلم ?K را ساپورت نمايد و براي اجراي برنامه ها CPU  قدرتمندي داشته باشد ( ?هسته اي به بالا) رم نيز در سرعت انجام امور موثر است رم DDR3  سرعت بسيار بالاتري نسبت به رم معمولي دارد همينطور حتما رم ? گيگ به بالا توصيه ميگردد.

?- خروجي و  ورودي ها – اتصالات : اينكه اندرويد باكس شما كابل شبكه ميخورد يا فقط با واي فاي وصل ميشود يا بلوتوث كانكشن دارد و چند تا ورودي USB  دارد براي بسياري حائز اهميت است و بايستي مورد استفاده خود را شناسايي فرماييد. پيشنهاد گجت سنتر انتخاب اندرويد باكسي با حداقل ? USB  و خروجي HDMI  و بلوتوث ميباشد .

?- داراي تيونر داخلي و IPTV : بعضي از انواع اندرويد باكس ها كه اصطلاحا هيبريدي گفته ميشود قابليت گرفتن شبكه ديجيتال صدا و سيماي ايران را نيز دارا هستند و برخي ديگر نيز با داشتن ورودي كابل شبكه LAN امكان استفاده از اتصالات آي پي تي وي را در مراكز علمي و تفريحي فراهم ميكنند .

اندرويد باكس ارزان با قابليت پخش ?K بلوتوثي


برچسب: اندرويد باكس چيست ؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۳۰:۳۲ توسط:sam موضوع:

بررسي كامل قيمت ايمپلنت دندان و عوامل موثر بر هزينه كاشت دندان

كاشت ايمپلنت دندان

ifhl_q4.jpg

بررسي كامل قيمت ايمپلنت دندان و عوامل موثر بر هزينه كاشت دندان

امروزه بسياري از افراد براي ترميم دندان از دست رفته خود يا تعدادي از دندان هاي از دست رفته خود روش كاشت ايمپلنت دندان را انتخاب مي كنند. اين روش ترميمي نسبت به ساير روش ها از هزينه بالاتري برخوردار است و قيمت ايمپلنت از ديگر مواد و متريال مصرفي در روش هاي ديگر بالاتر است.

البته براي انجام ايمپلنت دندان ممكن است فرد بيمار شرايط استاندارد بدن را نداشته باشد و پزشك متخصص مجبور باشد جراحي هاي كوچك اما متعددي را انجام دهد و سپس كاشت ايمپلنت انجام شود. براي مثال ممكن است ميزان تراكم استخوان فك فرد كم باشد و حجم كافي را نداشته باشد و پزشك مجبور شود عمل پيوند استخوان انجام دهد.

يا اگر دندان از دست رفته بيمار در فك بالا باشد ممكن است مجبور به عمل جراحي سينوس ليفت باشد ضمن آن كه دندان خراب شده يا شكسته را پزشك ابتدا بايد كشيده و سپس بررسي هاي لازم را بدست آورد. همه اين كارها براي پزشك و بيمار هزينه بردار است و شايد به همين علت قيمت ايمپلنت از  ساير روش هاي ترميم بالاتر است.

براي دريافت به روز ترين قيمت هاي ايمپلنت در سال 99 و انواع برند ها به لينك زير مراجعه كنيد

قيمت ايمپلنت دندان

شايد براي شما اين سوال پيش آيد هزينه عمل جراحي سينوس ليفت و پيوند استخوان چقدر است؟ همانطور كه مي دانيد هزينه بسياري از مواد و متريال عرصه دندانپزشكي به قيمت ارز بين المللي محاسبه مي شود و ضمن آنكه موقعيت مكاني مركز ايمپلنت يا مركز دندانپزشكي تاثير بسيار زيادي در قيمت دارد هزينه اين عمل ‍هاي جراحي در هر مركز متفاوت است. علاوه بر موقعيت مكاني مركز و قيمت مواد مصرفي دستمزد هر پزشك متخصص قيمت ثابتي ندارد و مي تواند متغير باشد

به همين دليل براي استعلام قيمت بهتر است ابتدا مركز ايمپلنت خود را انتخاب كنيد با پزشك خود مشورت كنيد و مدارك معتبر مواردي كه بايد بررسي شود را به پزشك تحويل دهيد سپس قيمت نهايي را براي شما برآورد كرده و اعلام مي كنند.

برندهاي متفاتي وجود دارد كه توسط شركت هاي مختلف توليد ميشود. در ادامه نام برخي از برندها را ليست مي كنيم:

  • برند اشترومن
  • برند اس آي سي
  • برند اس پي اي
  • برند آستراتك 
  • برند آنكيلوز
  • برند نوبيل بيو كار
  • برند مگاژن

افرادي هستند كه بيشتر از يك دندان خود را از دست داده اند. اين افراد بهتر است كاشت گسترده ايمپلنت انجام دهند. كاشت گسترده ايمپلنت به اصطلاح فول ماوس يا ايمپلنت كامل شناخته ميشود. براي افرادي مي خواهند مجموعه اي از دندان خود را ايمپلنت كنندبايد تركيبي از ايمپلنت ها و پروتز دندان استفاده شود

افرادي هستند كه بيشتر از يك دندان خود را از دست داده اند. اين افراد بهتر است كاشت گسترده ايمپلنت انجام دهند. كاشت گسترده ايمپلنت به اصطلاح فول ماوس يا ايمپلنت كامل شناخته ميشود.

مطالبي كه در اين مقاله مطالعه خواهيد كرد طبق سر فصل هاي زير به شما ارائه مي گردد:

  • عواملي كه در قيمت ايمپلنت تاثير زيادي دارند.
  • هر آنچه درباره مراقبت ايمپلنت بايد بدانيد

عواملي كه در قيمت ايمپلنت تاثير زيادي دارند.

 

به نقل از نمناك، همانطور كه بالاتر بيان كرديم ميزان هزينه پرداختي براي هر بيمار با توجه به شرايط بدن او متفاوت است. هر فرد بايد پيش از انجام ايملپنت به متخصص ايمپلنت در  مركز ايمپلنت مورد نظر مراجعه كرده و شرايط بدني خود را چك كند تا هزينه مورد نظر توسط پزشك برآورد شود. البته كه عوامل بسيار زيادي وجود دارد كه در هزينه ايمپلنت تاثير گذار است.   يكسري از عوامل از اهميت بالاتري براي قيمت ايمپلنت برخوردار هستند كه در ادامه ليستي از آن ها ارائه مي دهيم:

  • پيوندها و جراحي هايي كه ممكن است براي لثه بيمار شما بايد انجام شود.
  • پيوند و جراحي هايي كه احتمال دارد براي استخوان فك بيمار لازم باشد.
  • ميزان دستمزدي كه متخصص ايمپلنت براي معالجه و درمان شما دريافت مي كند كه اين مبلغ تاثير مستقيمي با ميزان مهارت و دانش دندانپزشك دارد.
  • تعداد دندان يا دندان هايي كه مي خواهيد ايمپلنت كنيد در تعيين قيمت بسيار تاثير گذار است.
  • برند و شركت سازنده ايمپلنت دنداني كه با توجه به شرايط بدن شما و ميزان كيفيت مورد نيازپزشك تعيين و پيشنهاد مي كند.
  • پيش از انجام جراحي، حين انجام جراحي  و پس از انجام جراحي بايد يكسري عكسبرداري از استخوان فك و دندانهاي مجاور انجام شود كه خود هزينه بر است.
  • پس ازكاشت ايمپلنت و پيش از كاشت ايمپلنت نياز است با تجويز پزشك برخي داروها را استفاده كنيد كه تهيه آن هزينه بردار است.
  • ميزان هزينه اي كه بايد جهت استفاده از تجهيزات مركز ايمپلنت توسط متخصص ايمپلنت و بيمار پرداخت شود.نوع ايمپلنتي كه متخصص ايمپلنت براي بيمار استفاده مي كند.
  • تا هنگامي كه ايمپلنت شما جوش بخورد نياز است به متخصص ايمپلنت مراجعه كنيد و بررسي هاي لازم را ماهانه انجام دهند و اين معاينات و نگهداري پس از انجام ايمپلنت خود مستلزم صرف هزينه است.

دقت داشته باشيد نشانه اصلي ميتواند ثابت كند كه كاشت  ايمپلنت شما با موفقيت انجام شده است و شما توانستيد به بهترين نحو ممكن از ايمپلنت هاي خود مراقبت كنيد  اين است كه لثه هاي شما  با رنگ قرمز و صورتي طبيعي نشان داده شود. اين حالت ثابت ميكند در لثه و يا استخوان فك شما هيچگونه عفونتي وجود نداشته و كاشت ايمپلنت و نگهداري از آن موفقت آميز بوده است.

هر آنچه درباره مراقبت ايمپلنت بايد بدانيد

همانطور كه مي دانيد طول عمر ايمپلنت بسيار بالا است پس نگهداري از آن هم مستلزم يك نگهداري بسيار قوي است. همانطور كه از دندان طبيعي خود مراقبت مي كنيد بهتر است از ايمپلنت كمي بيشتر مراقبت كنيد زيرا آسيب به ايمپلنت باعث ايجاد زيان هايي مي شود كه تقريبا پهزينه بسيار زيادي براي شما به همراه خواهد داشت. منظور  از نگهداري ايمپلنت بيشتر رعايت بهداشت دهان و دندان است تا از بروز عفونت در لثه و بيماري هاي مانند آن جلوگيري شود.

در دهان انسان بيش از 100 مدل باكتري و ويروس وجود دارد كه اگر دهان و دندان خود را با دهان شويه، نخ دندان يا مسواك تميز و پاك نگه نداريد ممكن است پلاك دور ناحيه ايمپلنت شما ايجاد شود و ضرر زيادي به دندان شما برسانند.

اين نكته صحيح است كه ايمپلنت دنداني سوراخ نمي شود و حفره اي نيز در آن ايجاد نمي شود اما متاسفانه ايمپلنت دنداني در مقابل لكه مقاومت كمتري دارد و مانند دندان طبيعي شما ممكن است دچار ساييدگي و فرسايش بشود و زيبايي كه روزهاي اول كاشت ايمپلنت شاهد آن بوده ايد از بين برود.. به همين دليل است كه تاكيد مي شود سلامت دهان و لثه قبل از انجام جراحي، حين انجام كاشت و بعد از كاشت ايمپلنت بسيار حائز اهميت است.

در ادامه برخي از مراقبت هاي ايمپلنت را نام ميبريم كه ضروري است پس از كاشت ايمپلنت دنداني و پايان جراحي به طور مرتب رعايت شود:

  • دهان و دندان خود را حداقل روزي 3 مرتبه مسواك كنيد.

بهتر است جهت ماندگاري و افزايش طول عمر ايمپلنت دندان حداقل روزي 3 بار دندان خود را به صورت اصولي و استاندارد مسواك كنيد زيرا مسواك زدن دندان باعث جلوگيري از رشد باكتري و ايجاد پلاك در ناحيه ايمپلنت مي شود.

پس از آن كه هر وعده غذ ايي را ميل كرديد بلافاصله از مسواك براي تميز كردن دندان و ايمپلنت خود استفاده كنيد مخصوصا اگر غذايي كه ميل كرديد شيرين، اسيدي يا گازدار بود پس از آن حداقل يكبار دهان خود را آب شست و شو بدهيد كه البته بهتر است مسواك كنيد. اگر زمان زيادي براي مسواك زدن نداريد با تهيه مسواك برقي در كمترين زمان ممكن روي دندان ايمپلنت شده خود را تميز كنيد.

مواردي كه مي تواند شما را در تميز كردن دندان ايمپلنت كمك كند عبارت است از :

  • دهانشويه هايي كه خاصيت  آنتي باكتريال دارند.
  • استفاده از نخ دندان پس از صرف مواد غذايي
  • برخي قرص هايي  كه 0اصيت از بين بردن تجمع پلاك ها اطراف دندان را دارند
  • استفاده از مسواك هاي بين دنداني مخصوص افرادي كه ايمپلنت كرده اند.
  • استفاده از مسواك هايي با خاصيت نرم و كوچك كه هم ميتوان برقي يا دستي آن را تهيه نمود.
  • خميردندان هايي كه خاصيت  از بين برنده تارتار و پلاك جمع شده اطراف دندان را دارند.

در دهان انسان بيش از 100 مدل باكتري و ويروس وجود دارد كه اگر دهان و دندان خود را با دهان شويه، نخ دندان يا مسواك تميز و پاك نگه نداريد ممكن است پلاك دور ناحيه ايمپلنت دندان شما ايجاد شود و ضرر زيادي به دندان


برچسب: بررسي كامل قيمت ايمپلنت دندان و عوامل موثر بر هزينه كاشت دندان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۲:۰۸ توسط:sam موضوع:

سرويس كولر گازي و نصب كولر گازي

سرويس كولر گازي و نصب كولر گازي

 

با شروع فصل گرما توجه افراد به سرويس كولر گازي و نصب كولر گازي بهره‌مندي از جريان باد خنك منزل و محيط كار متمركز مي‌شود. سرويس كولر گازي از سري اقداماتي است كه در نگهداري اين وسيله پركاربرد با طول عمر طولاني نقش بسزايي دارد. علاوه بر اين مساله پايين بودن هزينه سرويس كولر گازي به نسبت خريد آن هر گونه اقدامات وابسته به سرويس كولر گازي را اهميت بخشيده است.

 سرويس كولر گازي توسط افراد متخصص در زمينه نصب، تعمير و سرويس انواع كولر گازي در محل صورت مي‌گيرد. تجربه و مهارت افراد در سرويس كولر گازي منجر به بهبود عملكرد كولر گازي و كاهش مصرف انرژي در فصول گرم سال مي‌شود.

بازار آنلاين "خدمت از ما" امروزه بعنوان يكي از قوي ترين پلتفرم‌هاي خدمات آنلاين در زمينه‌هاي مختلف شرايط را براي يافتن افراد متخصص در زمينه نصب و سرويس كولر گازي در اقصي نقاط كشور سهولت بخشيده است. با يك سفارش آنلاين در "خدمت از ما" و مشاهده نظرات مشتريان قبلي بهترين سرويسكاران و نصابان كولر گازي را انتخاب كنيد.

 

اهميت تعمير كولر گازي به موقع و بدون معطلي

سرويس كولر گازي بصورت دوره‌اي و قبل از استفاده وضعيت سلامت قطعات سيستم داخلي كولر را مشخص مي‌كند. امكان تشخيص اينكه كدام قطعات كولر فرسوده شده و نياز به تعمير يا تعويض دارند را ساده تر مي‌كند.اين امر به نشاندهنده‌ي اين است كه تعمير كولر گازي هم راستا با سرويس كولر گازي از اقدامات مهم در نگهداري كولر مي‌باشد.

تعمير كولر گازي تحت تاثير مشاهده ايراداتي مثل خنك نكردن كولر گازي، روشن نشدن كولر گازي، از كار افتادن كمپرسور و روشن نشدن آن، خاموش شدن ناگهاني كولر، داغ كردن كمپرسور و توقف آن، كار نكردن فن كولر، آبريزش و چكه كردن پنل داخلي و مواردي از اين قبيل صورت مي‌گيرد.

 

56z9_a4.jpg

 

تعمير به موقع كولر گازي توسط تعميركاران متخصص تا حد زيادي بر روي عملكرد قطعات مختلف خصوصا موتور كولر تاثير مثبت دارد. تعميركاران و متخصص مجرب فعال در "خدمت از ما" به راحتي قادر به دريافت سفارش شما بر روي اپليكيشن و تعمير كولر گازي مدنظرتان را دارند.

 

سرويس كولر گازي و بهينه سازي مصرف انرژي

سرويس كولر گازي قبل از استفاده مانند تزريق انرژي به سيستم كولر گازي براي شروع كار مي‌باشد. سرويسكاران با مشاهده سيستم داخلي كولر گازي و بررسي وضعيت قطعات تاثيرگذار بر عملكرد آن، كولر گازي را براي استفاده طولاني مدت آماده مي‌كنند. سرويس كولر گازي بصورت دوره‌اي تا حد زيادي در مصرف بهينه انرژي تاثير مثبت دارد.

در اين ميان به تشخيص درست سرويسكاران كولر گازي قطعات معيوب تعمير و تجهيزات فرسوده تعويض مي‌شوند. كيفيت سرويس كولر گازي تا بخش زيادي به انتخاب افراد متخصص و كاربلد در اين امر بستگي دارد. جريان مناسب باد خنك در فضاي منزل، كاهش مصرف انرژي و بالا رفتن طول عمر استفاده از انواع كولر گازي از مهمترين نتايج سرويس به موقع اين وسيله است.

 

 

دسترسي به سرويس كاران سيار و حاضر در محل با اطمينان از تخصص و توانايي آن با يك ثبت سفارش در سايت و اپليكيشن "خدمت از ما" به راحتي حاصل مي‌شود. دريافت خدمات از بازار آنلاين "خدمت از ما" با مشاهده سوابق كاري افراد يك گزينه كاربردي براي افرادي است كه تخصص كافي و دسترسي لازم را به سرويس كاران كولر گازي ندارند.

 

هزينه سرويس كولر گازي چقدر است؟

هزينه سرويس كولر گازي وابسته به تعرفه تعيين شده براي انجام اين كار و نوع اقداماتي كه براي سرويس كولر گازي انجام مي‌شود بستگي دارد. گاها كار سرويس كولر گازي با يك تعويض يا  شارژ گاز كولر گازي رفع مي‌شود در اين حالت هزينه سرويس كولر گازي به نسبت اقدامات تخصصي تر كمتر خواهد بود.

هزينه "سرويس كولر گازي" براي اقداماتي مثل شستشوي پنل داخلي و خارجي، شستشوي فيلترها، شارژ گاز كولر گازي، تست آمپر كولر گازي، سرويس ساليانه اسپيلت و كولر گازي، شارژ گاز R?? كولر گازي معمولي، شارژ گاز R??? كولر گازي اينورتر، نشت‌يابي و شارژ گاز، تعويض كمپرسور كولر گازي اينورتر و معمولي متفاوت خواهد بود.

 

 

اگر كسب اطلاعات در خصوص هزينه "سرويس كولر گازي" برايتان اهميت دارد، به راحتي با ثبت سفارش رايگان و آنلاين در اپليكيشن و سايت "خدمت از ما" از سرويس كاران كولر گازي استعلام قيمت بگيريد. با شرح وضعيت و مدل كولر گازي سرويسكاران يك قيمت تخميني را با شما در ميان مي‌گذارند.

 

هزينه نصب كولر گازي بر چه اساسي تعيين مي‌شود؟

نصب كولر گازي در انواع و طرح‌هاي مختلف از سري اقداماتي است كه در آغار تابستان و منازل نوساز توسط متخصصين اين حوزه صورت مي‌گيرد. هزينه "نصب كولر گازي" وابسته به مدل كولر، محل نصب، نصب تجهيزات جانبي، متراژ و نوع لوله مورد استفاده براي لوله‌كشي لازم براي نصب كولر گازي و ... تعيين مي‌شود.

با ثبت درخواست نصب كولر گازي در اپليكيشن و "سايت خدمت از ما" با گذشت كمترين زمان ممكن مي‌توانيد از بهترين نصابان كولر گازي استعلام قيمت رايگان بگيريد. در اين شرايط كارشناسان نصب با در نظر گرفتن سبك كولر گازي، محل نصب و مدل آن و با توجه به تعرفه نصب كولر گازي قيمت را با شما در ميان مي‌گذراند.

 

وانت بار براي حمل كولر گازي تا محل مشخص

وانت بار از جمله وسايل نقيله نسبتا سبكي است كه براي حمل و نقل لوازم در مسافت‌هاي كوتاه كاربرد دارد. براي حمل كولر گازي با وانت بار بايد بسته بندي و نحوه قرارگيري اين وسيله در وانت بار استاندار باشد. هر گونه اشتباه در نحوه قرارگيري كولر گازي آسيب‌هاي جدي براي اين وسيله را به دنبال دارد.

با درخواست تعميركاران و سرويسكاران كولر گازي بصورت حاضر در محل هم هزينه رفت و آمد وسيله با وانت بار را كاهش داده و هم از هر گونه آسيب به كولر گازي در هنگام جا به جايي را جلوگيري كنيد.

 

براي نصب، سرويس و تعمير كولر گازي با خدمت از ما اقدام كنيد.

دسترسي آسان به خدمات نصب، سرويس و تعمير كولر گازي سيار و حاضر در محل با كيفيت مطلوب، عملكرد مناسب و قابل اطمينان از جمله درخواست‌هاي متداول مشتريان خصوصا در شهرهاي بزرگ براي دريافت سريع، مطمئن و دقيق خدمات است.

"خدمت از ما" بعنوان يك بستر كاربردي دقيق، مطمئن و حرفه‌اي شرايط را براي دسترسي آسان به افراد متخصص و كاربلد براي نصب، سرويس و تعمير انواع كولر گازي فراهم آورده است. يك ثبت سفارش رايگان در "خدمت از ما" تمام آنچه شما از يك بازار آنلاين انتظار داريد را براي دريافت خدمات براي سرويس و نصب كولر گازي در اقصي نقاط كشور فراهم مي‌كند.

 

مبنع: https://canvas.sus***.ac.uk/eportfolios/566/Air_conditioner_service


برچسب: سرويس كولر گازي و نصب كولر گازي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۵۲:۲۳ توسط:sam موضوع: